بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: با اینکه مقابل الهلال هواداران خود را در اختیار نداریم اما مطمئنیم قلب آن ها برای موفقیت و سربلندی ما می تپد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی 2 - 2 تیم استقلال مقابل الریان قطر در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* تساوی 2 - 2 تیم استقلال مقابل الریان قطر؟

بازی سختی بود، چرا که با تیمی از ملیت‌های مختلف بازی داشتیم. آنها بازیکنانی سرعتی و توانمند داشتند، اما خوشبختانه با همت بچه‌‌ها توانستیم یک امتیاز بگیریم. استقلال خیلی خوب بازی کرد و تنها 20 دقیقه از بازی در اختیار ما نبود. الریانی‌ها سعی کردند ما را تحت‌تأثیر قرار دهند، ولی اگر مجموع بازی را در نظر بگیرید، ما تیم برتر میدان بودیم. این درست است که آنها چند حمله خطرناک داشتند، ولی ما در نیمه دوم عالی بودیم و حتی می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم.

* چرا استقلال به راحتی گل خورد و آیا این مسئله به ضعف خط دفاعی آبی‌پوشان بازمی‌گردد؟

در خط حمله الریان نفراتی بازی می‌کنند که از بهترین‌های فوتبال جهان هستند. این تیم بهترین آمار گلزنی در لیگ ستارگان قطر را دارد و نمی‌توان گفت که خط دفاع استقلال ضعیف بازی کرد. من که ضعف خط دفاعی استقلال را قبول ندارم.

* تقابل استقلال با الهلال در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؟

ما میزبان هستیم، ولی متأسفانه نمی‌توانیم مقابل هواداران استقلال بازی کنیم. با این حال می‌دانیم که قلب هواداران استقلال برای موفقیت و سربلندی این تیم می‌تپد و امیدوارم آنها را در این بازی خوشحال کنیم.

* آیا استقلال توانایی شکست الهلال عربستان را دارد یا نه؟

شک ندارم الهلال از تیم استقلال وحشت دارد. آنها بازی‌های گذشته ما را آنالیز کرده و خواهند کرد. حریف از قدرت حفظ توپ ما اطلاع دارد. بازیکنان استقلال با تمام وجود در این بازی هم تلاش می‌کنند که دل هواداران و مردم ایران را شاد کنند.

* واکنش به انتقاد برخی از منتقدان نسبت عملکرد پژمان منتظری؟

منتظری تجربه زیادی دارد و برای تیم ما مهره مفیدی به شمار می‌آید که متأسفانه در بازی الریان مصدوم شد و او را مدتی نداریم. پیش از این هم برخی افراد اعتقاد داشتند چشمی باید در خط میانی بازی کند و نباید در خط دفاعی به میدان برود.

* آیا شفر با دستیارانش به خصوص او در کادر فنی مشورت می‌گیرد یا نه؟

در جلسات، همه اعضای کادر فنی نظر می‌دهند، اما این شفر است که تصمیم نهایی را می‌گیرد.

* آیا از عملکرد مامه تیام راضی هستید؟

نمی‌توان در دو بازی تیام را محک زد و در موردش قضاوت کرد. او اولین بازی خودش را در لیگ قهرمانان انجام داد و معتقدم با تلاش و جنب و جوشی که دارد، می‌تواند در آینده به ما کمک کند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار