نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: نورافکن مصدومیت جزئی دارد ولی امیدوارم با کمک کادر پزشکی به دیدار مقابل الهلال برسد.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط این روز های تیم فوتبال استقلال توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه متن این گفت وگو را مشاهده خواهید کرد:

* آخرین شرایط تیم استقلال؟

بعد از بازی با الریان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و شرایط خوبی داریم. متاسفانه پژمان منتظری را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و او مجبور شد به تهران برگردد. میلاد زکی‌پور هم دچار مصدومیتی است که به همین دلیل در بازی با الریان هم روی سکو نشست. البته پزشکان مشغول مداوای زکی‌پور هستند ولی وضعیت او مشخص نیست.

* آیا امید نورافکن هم آسیب دیده است؟

این بازیکن در بازی یک مقدار آسیب دید و طی دو روز گذشته به صورت سبک تمرین کرد ولی امیدوار هستیم که به بازی روز سه شنبه برسد.

* دیدار استقلال با الهلال؟

بازی بسیار سختی در پیش داریم، به نظر من الهلال حتی از الریان و العین بهتر است و سخت‌ترین رقیب استقلال محسوب می‌شود. با وجود اینکه در بازی اول در ریاض مساوی کردند اما فکر می‌کنم تیم بسیار خوبی دارند. ضمن آنکه در بازی با استقلال تماشاگران آنها با اتوبوس به مسقط می‌آیند و این کار را سخت‌ می‌کند هر چی ما هم تماشاگران خودمان را داریم.

* آیا اخبار مصدومیت برخی از بازیکنان الهلال را شنیده‌اند یا خیر؟

بله شنیده‌ایم که آنها چند مصدوم دارند. امروز هم در لیگ عربستان باید به مصاف الشباب بروند که ظاهرا این مسابقه ساعت 20 به وقت تهران برگزار می‌شود. قرار بود ما ساناک را به عربستان بفرستیم اما مربی ما چون اهل کشور چک است باید حتما ویزای داشته باشد که در نهایت این اتفاق نیفتاد. از طرف دیگر وقتی بازی‌ها با فاصله کم برگزار می‌شود طبعا هم حریف مصدوم دارد هم ما. این مسائل طبیعی است اما پزشکان ما هم تلاش زیادی انجام داده‌اند و در این مدت سعی کردند بازیکنان همیشه در شرایط بازی باشند.

* آیا قرار است از ایران هم تماشاگر به عمان برود؟

ما در عمان تماشاگران خودمان را داریم و در قطر هم دیدید که تماشاگر داشتیم اما فراموش نکنید عربستان و عمان هم مرز هستند و طبیعتا آنها راحت تر به استادیوم می‌آیند و این کار الهلال را راحت می‌کند. امیدوارم روز سه شنبه با حمایت تماشاگران و دعای مردم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار