جعفر مختاری فر

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تساوی مقابل الریان و کسب یک امتیاز با ارزش در قطر، می‌تواند نقش مهمی در صعود از این گروه داشته باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، جعفر مختاری فر کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تساوی آبی پوشان مقابل الریان، وقت کشی و ضد فوتبال تیم های عربی، دیدار استقلال مقابل الهلال و همچنین مامه بابا تیام مهاجم جدید آبی های پایتخت صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* مقابل الریان مستحق برد بودیم

الریان قطر یکی از تیم‌های خوب این فصل لیگ قهرمانان آسیا است و این بدشانسی استقلال بود که باید اولین بازی اش را در زمین این تیم با آن انجام می‌داد. اما انصافا بچه‌ها بازی خوبی ارائه دادند و به نظر من مستحق پیروزی در این بازی بودند.

* اگر مساوی نمی کردیم تاوان سختی در انتظارمان بود!

خیلی خوب شد که قربانی توانست در آخرین دقایق بازی گل مساوی را بزند چون اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاید تاوان سختی در انتظار استقلال بود. اما این یک امتیاز با ارزش در خانه حریف می‌تواند نقش مهمی در صعود از این گروه داشته باشد.

* ضد فوتبال خصلت تیم های عربی است!

وقت کشی خصلت تیم های عربی است. آنها هرگاه در فوتبال کم بیاورند به ضد فوتبال روی می‌آورند. یک بار خواستند بازی را به درگیری بکشند و تمرکز استقلال را بر هم بزنند و بعد از آن هم که مرتب به فکر وقت کشی به شیوه‌های خودشان بودند. این عادت و رسمی دیرینه است که تیم حوزه خلیج فارس دارند.

* باید مقابل الهلال هم شجاعانه بازی کنیم!

امیدوارم آبی پوشان بتوانند در دیدارهای آتی هم با همین شیوه بازی کرده و همینطور تیم‌های مقابل را تحت فشار قرار دهند. الهلال شاید تیم بهتری نسبت به الریان باشد اما این دلیل نمی‌شود که تیم ما از آن بازی واهمه داشته باشد. استقلال مقابل الریان خیلی شجاعانه بازی کرد و به نظر من باید همینطور شجاعانه در بازی های دیگر هم ظاهر شود.

* مقابل الریان از مامه بابا تیام چیز خاصی ندیم!

هنوز نمی‌شود در باره مامه بابا تیام قضاوت کرد. او تازه به تیم اضافه شده و زمان لازم دارد که خودش را با شریط این تیم تطبیق داده و با دیگران هماهنگ شود. در این ۴۵ دقیقه چیز خاصی از این مهاجم ندیدیم به جز یک بار که درون محوطه جریمه خودش را صاحب موقعیت کرد و توپش از بالای دروازه بیرون رفت. باید به این بازیکن فرصت داده شود تا بتواند خودش را نشان دهد و بد از آن در باره او قضاوت کرد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار