صادق ورمزیار

رییس آکادمی باشگاه استقلال گفت: مقابل الریان در خط دفاعی تمرکز کافی را نداشتیم اما در خط میانی کاملا" مسلط بودیم و اجازه بازیسازی را به آنها ندادیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار مدیر آکادمی استقلال در گفت‌و‌گوبا مهر در خصوص دیدار سه شنبه آینده آبی پوشان برابر الهلال عربستان و تساوی 2 بر 2 استقلال مقابل الریان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال و الهلال هیچکدام نمی خواهند بازنده باشند!

الهلال و استقلال همیشه بازی‌هایشان برابر یکدیگر بسیار تماشایی و سخت بوده و حالا با توجه به اینکه هر دو تیم در دیدار اول به تساوی دست پیداکرده اند نمی خواهند بازنده باشند. با هماهنگی که در بین بازیکنان استقلال وجود دارد و نبود چند بازیکن الهلال، استقلال می تواند پیروز این دیدار باشد.

* اگر بدشانس نبودیم، می توانستیم الریان را ببریم

با شرایطی که استقلال داشت می توانستیم با دست پر و با ۳ امتیاز بازی مقابل الریان را به پایان برسانیم. پیروزی برای ما دور از دسترس نبود و شاید اگر بدشانس نبودیم و بهتر دفاع می کردیم می توانستیم برنده این دیدار باشیم. در بحث دفاعی عملکرد خوبی نداشتیم و دو گل بد را دریافت کردیم. مدافعان ما باید تمرکز بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند به راحتی اسیر فشار تیم حریف شوند. گرچه یک امتیاز هم خوب بود اما می توانستیم با یک بازی منطقی تر به ۳ امتیاز دست پیدا کنیم.

* مقابل الریان دو نیمه متفاوت داشتیم

دو نیمه متفاوت را مقابل الریان داشتیم. نیمه اول دقایقی خوب بودیم و به گل دست پیدا کردیم اما به یک باره الریان بازی را در اختیار گرفت و توانست دو گل به ما بزند. اما در نیمه دوم طوفانی آغاز کردیم و به آنچه که می خواستیم، رسیدیم. البته اگر بدشانس نبودیم توپ هایمان به تیر دروازه نمی خورد و می توانستیم به دو گل دیگر برسیم.

* شفر نیمه مربیان را از لادروپ برد!

نیمه مربیان را شفر از آن خود کرد و توانست صحبت های فنی خوبی با بازیکنان انجام داده و دیدم که استقلال پرفشار ظاهر شد و توانست بعد از دو بار که به تیر دروازه زد در دقایق پایانی دروازه حریف را باز کند. البته بازیکنان الریان هم مثل «تاباتا» عملکرد خوبی داشتند اما فشار استقلال باعث شد تا تاباتا عصبی شده و از بازی اخراج شود و این یک کمک موثر برای استقلال بود. متاسفانه باز هم شاهد درگیری های تیم های کشورهای عربی مقابل استقلال بودیم و البته بازیکنان ما باید هوشیار باشند و اجازه ندهند این حواشی تاثیر منفی بر روی بازی آنها بگذارد.

* عملکرد خط میانی استقلال مقابل الریان بسیار خوب بود

خط میانی استقلال مقابل الریان بسیار خوب بود و توانست در نیمه دوم کاملا بازی را در اختیار گرفته و اجازه بازیسازی به حریف ندهد و در دقایق پایانی هم دیدیم امید ابراهیمی با یک ارسال دقیق باعث تساوی استقلال برابر الریان شد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار