شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان در اسفند ماه دیدارهای سختی پیش رو دارند و بازیکنان برای باقی ماندن در شرایط آرمانی کار دشواری دارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدارهای استقلال در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا و بازی های سخت اسفند ماه ابی پوشان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال دو نیمه متفاوت مقابل الریان داشت

آبی پوشان دو نیمه متفاوت را مقابل الریان داشتند. نیمه اول نتوانستند بعد از گلی که زدند بازی را تحت کنترل داشته باشند و دو گل بعد را از روی اشتباهات فردی دریافت کردند. این اشتباهات باعث شد ۳ امتیاز بازی نصیب استقلال نشده و تنها بتواند به یک امتیاز برسد.

نیمه دوم بازی کاملا از آن استقلال بود و باید بپذیریم که آبی پوشان بدشانس هم بودند زیرا دو بار توپشان به تیر دروازه برخورد کرد و ۲ گل مسلم برای این تیم از بین رفت  و در نهایت بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. بدین ترتیب سهم هر دو تیم از این دیدار در لیگ قهرمانان یک امتیاز باشد.

* شفر مقابل الریان نمره قبولی گرفت

شفر در مجموع مقابل الریان عملکرد خوبی داشت. حریف را خوب آنالیز کرده اما باید برای تمرکز بیشتر خط دفاعی تمرینات ویژه ای را برای مدافعان در نظر بگیرد تا شاهد اشتباهات فردی نباشیم و به راحتی مقابل دیگر حریفان گلی دریافت نکنیم.

در نیمه مربیان شفر، لادروپ را مغلوب کرد و توانست بازی را به تساوی کشانده و در خانه حریف به امتیاز دست پیدا کند.

* دیدار مقابل الهلال دشوار خواهد بود

استقلال در هفته های بعد و در لیگ قهرمانان بازیهای دشواری پیش رو دارد. خصوصا مقابل الهلال عربستان که این بازی به دلیل مسائل سیاسی در تهران برگزار نمی شود و باید در زمین بی طرف دو تیم به مصاف یکدیگر بروند و امیدوارم کادر فنی آنالیز دقیقی از این تیم پرمهره داشته باشد تا بتواند در طول بازی با حمله به نقاط ضعف این تیم امتیاز لازم را به دست بیاورد.

* استقلال یک ماه سخت و دشوار پیش رو دارد!

استقلال دیدارهای سختی را چه در لیگ قهرمانان و چه در لیگ برتر در پیش دارد. بنابراین بازیکنان باید خود را در شرایط آرمانی نگه داشته تا بتوانند در اسفندماه که روزهای سختی را در پیش دارند موفق باشند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار