ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه همه تیم های حاظر در گروه مرگ از شانس صعود به مرحله بعد برخوردارند، هر اتفاقی ممکن است در این گروه بیافتد.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تساوی آبی پوشان پایتخت مقابل الریان قطر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، خاطر نشان کرد چشم تمام آسیا به دیدار استقلال و الهلال دوخته شده است.

* تساوی استقلال مقابل الریان نتیجه بدی نبود

شرایط آب و هوایی در نخستین دیدار آسیایی استقلال(دیدار با الریان) تاثیرگذار بود. البته در کل این تیم نتیجه چندان بدی نگرفت. مساوی آن هم با گل در خانه حریف را می توان یک شروع خوب امیدوار کننده دانست اما تجربه نشان می دهد که هر کدام از دیدارهای آسیایی شرایطی کاملا متفاوت دارد و نباید روی نتایج دیدارهای قبلی برای دیدارهای بعدی حساب کرد.

* هر 4 تیم گروه مرگ شانس صعود دارند

هر چهار تیم در گروه چهارم مسابقات در بازی های اول خود مقابل هم متوقف شدند و این نشان دهنده فشردگی این گروه است و نزدیکی سطح کیفی تیم ها به هم. «گروه مرگ» اسم خوبی بود که از ابتدا برای این تیم گذاشتند. در این گروه هر اتفاقی می‌تواند بیافتد و هر چهار تیم شانس صعود به مرحله بعدی را دارند. گروهی که سه تیم از چهار تیمش سابقه قهرمانی در آسیا را دارند نشان می دهد هر کدام از آنها از گروه خود صعود کنند شانس رسیدن به فینال را هم دارند. 

* استقلال، العین و الهلال ظرفیت صعود به فینال را دارند

فصل گذشته الهلال در 1/4 العین را حذف کرد و به نیمه نهایی رسید و العین برای رسیدن به 1/4 استقلال را حذف کرد. این نشان می دهد این سه تیم ظرفیت صعود از این گروه و بالا رفتن تا فینال مسابقات را دارند.

* چشم آسیا به دیدار استقلال و العین دوخته شده

استقلال و الهلال هر دو از تیم های قدیمی و پر افتخار آسیا هستند و در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا همه چشم ها به این بازی دوخته می شود و من در اول بعنوان یک ایرانی و بعد از آن بعنوان یک استقلالی آرزوی پیروزی آبی پوشان تهران را در آن بازی دارم.

* شفر بابت جانشین منتظری نگرانی نخواهد داشت

دست شفر برای انتخاب مهره جانشین برای منتظری کاملا باز است. بدیهی است که او به فرمت سابق خط دفاعی بازگشته و از روزبه چشمی در کنار مجید حسینی استفاده کند. این اولین و منطقی ترین گزینه ای است که به ذهن می رسد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
بهنام
0 #1 بهنام 1396-11-29 20:19
آخه اقای عالمی گروه مرگ یعنی چه
شما با 19امتیاز اختلاف با تیم اول لیگ و اینهمه ضعف عملکردی مدیریت و مربی خودتون رو شایسته صعود میدونید
قباحت داره والا
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار