مهدی فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: عملکرد بازیکنان مقابل الریان فوق العاده بود و اگر بدشانس نبودند می توانستند بازی را با پیروزی به پایان برسانند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، به ارزیابی عملکرد استقلال در دیدار نخست لیگ قهرمانان آسیا پرداخت وصحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را مشاهده خواهید کرد:

* دیدار استقلال و الریان قطر؟

آبی پوشان عالی بودند. آنها عملکرد فوق العاده مقابل الریان داشتند و اگر بدشانس نبودند می توانستند بازی را با پیروزی به پایان برسانند. استقلال دو نیمه متفاوت را مقابل الریان پشت سر گذاشت. در نیمه اول عملکرد قابل قبولی نداشت و نتوانست حلاوت همیشگی را داشته باشد اگر چه به یک گل هم دست پیدا کرد اما شاید تغییر شرایط آب و هوایی تا حدودی در نیمه اول برای استقلال تاثیر گذار شده بود اما با شروع نیمه دوم آبی پوشان کاملا یک بازی متفاوت را به نمایش گذاشتند و ۴۵ دقیقه الریان تنها در لاک دفاعی فرو رفت اما استقلال هر چه زد به تیر دروازه خورد تا بالاخره در دقیقه ۸۸ با ارسال دقیق ابراهیمی و پرواز بلند قربانی به گل دست پیدا کرد. استقلال مقابل الریان بدشانس هم بود زیرا دو بار توپ به تیر دروازه خورد و اگر شانس با استقلال بود مطمئنا می توانست برنده این دیدار باشد البته یک امتیاز هم در خانه حریف نتیجه خوبی است که استقلال توانست به آن دست پیدا کند.

* عملکرد شفر در این دیدار؟

اعتقاد دارم سرمربی استقلال آنالیز خوبی از الریان داشت و در نیمه مربیان توانست لادروپ را مغلوب کند و نشان دهد که یک مربی حرفه ای است و از تجربه بالایی برخوردار است.

* صحبت پایانی؟

استقلال راه سختی در لیگ قهرمانان دارد و اگر می خواهد به مرحله بعد صعود کند باید بازی منطقی ارائه کرده و سعی کند اسیر حاشیه سازی دیگر تیم ها عربی نشود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار