ترکیب استقلال مقابل الهلال

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل الهلال عربستان از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2018/19 اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل الهلال عربستان از بازی های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر خواهد بود:

سیدمهدی رحمتی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، بابا تیام

 ترکیب استقلال مقابل الهلال عربستان

به گزارش استقلال نیوز،  وینفرید شفر در دومین تجربه آسیایی خود روی نیمکت استقلال، کار سختی مقابل تیم چند ده میلیون دلاری الهلال دارد. امید نورافکن و میلاد زکی پور به بازی مقابل الهلال نرسیدند و به آرمین سهرابیان هم شانس بازی داده نشد تا با تصمیم عجیب کادر فنی، خسرو حیدری یا وریا غفوری در پست غیرتخصصی دفاع چپ به بازی گرفته شوند!

* قرار گرفتن سید مهدی رحمتی باتجربه درون دروازه استقلال و حضور خسرو حیدری و سرور جپاروف در زمین نشان از این دارد که شفر به دنبال بالا بردن تجربه تیمش در مقابل الهلال است. امیدواریم رحمتی با انگیزه و آماده حضور در این دیدار حساس باشد.

** روزبه چشمی و سید مجید حسینی در این دیدار زوج خط دفاعی استقلال را تشکیل می دهند و فرشید باقری در نقش هافبک دفاعی جلوی این دو بازی خواهد کرد. با توجه به آمار خوب خط دفاعی استقلال در زمان بازی کردن همزمان این 3 نفر، امید زیادی به استحکام خط دفاعی در این دیدار می رود. روزبه چشمی و سید مجید حسینی هر دو با به توپ و بازیساز هستند و این می تواند پوئن مثبتی برای شفر باشد.

*** وریا غفوری و خسرو حیدری وظیفه سنگینی در دو جناح راست و چپ خط دفاعی استقلال دارند. این دو چه در زمان حمله و چه در دفاع می بایست بهترین کیفیت را از خود نشان دهند. البته اینکه خسرو حیدری می تواند 90 دقیقه مقابل بازیکنان قدرتمند الهلال مقاومت کند و از نظر بدنی کم نیاورد، تنها دغدغه ما از حضور او در ترکیب ثابت است.

**** امید ابراهیمی، سرور جپاروف، فرشید باقری و داریوش شجاعیان؛ هافبک های استقلال در این دیدار هستند که هر کدامشان به تنهایی می توانند در نتیجه این بازی تاثیر گذار باشند.

***** در خط حمله شفر بهترین تصمیم را اتخاذ کرد. بازی دادن به مامه بابا تیام که مطمئنا" با بازیکنان هماهنگ تر شده و در نوک خط حمله و استفاده از فرشید باقری که پشت سر او که در مواقع لزوم با اضافه شدن به خط میانی، موجب برتری عددی آبی پوشان در میانه زمین خواهد شد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار