دکتر نوروزی

معاونت پزشکی باشگاه استقلال آخرین وضعیت مصدومان این تیم را در آستانه دربی پایتخت تشریح کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دکتر امین نوروزی، معاونت پزشکی باشگاه استقلال در صحبت با برنامه تهران ورزشی درباره آخرین وضعیت لئاندرو پادوانی و دیگر مصدومان استقلال قبل از دربی  صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* لئاندرو پادوانی

متأسفانه در حین بازی مقابل فولاد خوزستان پادوانی از ناحیه سر و گردن دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. مستقیماً پس از این اتفاق او را به بیمارستان انتقال دادند و آنجا مشاهده شد که ضایعه بسیار شدید بوده است. 

پس از مشاوره‌ای که با پزشکان تهرانی صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که باید هر چه سریع‌تر مورد عمل جراحی قرار بگیرد و فشار از روی نخاع این بازیکن برداشته شود. خوشبختانه نخاع دچار پارگی نشده بود، اما فشار زیادی روی این ناحیه ایجاد شده بود. خوشبختانه عمل جراحی موفقیت‌آمیز بود، اما به طبع فشاری که روی نخاع آمده آثارش هنوز وجود دارد.

با توجه به شکستگی ناحیه سر منتظریم شرایط پادوانی به لحاظ هوشیاری پایدار شود و بعد شرایط را فراهم کنیم تا او را با اورژانس هوایی به تهران منتقل کنیم تا معاینات شکستگی سر هم در تهران انجام شود.

خدا را شکر آمبولانس در ورزشگاه مهیا بود و سریعاً بازیکن به بیمارستان انتقال داده شد در بیمارستان اول چون دستگاه ام آر آی وجود نداشت به بیمارستان دیگری انتقال دادیم. خوشبختانه در بهترین زمان هم عمل جراحی انجام شد. اکنون هم پادوانی به هوش آمده و هوشیاری خوبی هم دارد، اما باید فعلاً صبر کنیم. خواهش می‌کنم از گمانه‌زنی‌ها بپرهیزید، چون شنیده‌ام برخی افراد اظهارنظرهایی کرده‌اند، مبنی بر اینکه نخاع او پاره شده است، اما این‌طور نیست. فقط از مردم می‌خواهم دعا کنند تا او به زندگی و کار خود برگردد.

در مورد زمان بازگشت او به میادین بهتر است بگویمف من بسیار امیدوارم که پادوانی سلامتی خود را به دست بیاورد تا اینکه بخواهد به فکر فوتبال بازی کردن باشد.

در مورد زمان انتقال او به تهران، ما به کمک مدیران باشگاه استقلال تلاش می‌کنیم که اگر شرایط هوشیاری او ثابت شد با اجازه پزشکان اهوازی این بازیکن را به تهران منتقل کنیم.

* مهدی قائدی

خوشبختانه وضعیت او بهتر شده است. یک پزشک فیزیوتراپیست هر روز با او کارهای درمانی را انجام می‌دهد و شرایطش بسیار بهتر از گذشته شده است. جا دارد اینجا از پزشک بوشهری قائدی هم تشکر کنم. خوشبختانه همان‌طور که قبلاً گفتیم او از هیچ ناحیه‌ای دچار شکستگی نشده است و فقط کبد این بازیکن مشکل داشت که آن هم مورد عمل جراحی قرار گرفت. منتظریم اگر پزشک این بازیکن اجازه دهد او را هم به تهران بیاوریم.

* بهنام برزای

متأسفانه ما در این فصل مصدومیت‌هایی در تیم‌مان داشتیم که من در این 22 سالی که در فوتبال بوده‌ام، ندیده‌ام. بهنام برزای متأسفانه از سه ناحیه همسترینگ پای خود دچار مصدومیت شده است و طول می‌کشد تا بهبودی‌اش را به دست بیاورد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار