علی جباری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: استقلال مقابل فولادی به برتری رسید که یک تیم معمولی و دست و پا بسته نیست و مدعی کسب سهمیه آسیایی به شمار می رود.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی جباری پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری مهر در خصوص پیروزی آبی پوشان در اهواز مقابل فولاد، دربی پایتخت، مقایسه سبک بازی جپاروف با با سبک بازی خودش و مهاجم جدید استقلالی ها و محرومیت حسینی از دربی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* در مقابل فولاد شروعی طوفانی داشتیم

در بازی مقابل فولاد بازیکنان ما واقعا خوب بودند. تیم شروع خوب و طوفانی داشت و در همان ابتدای بازی توانست به خواسته‌اشان برسند. گل زود هنگام در این بازی خیلی به ما کمک کرد و باعث شد برنامه‌های شفر بهتر در زمین اجرا شود.

* مقابل فولاد در خطوط سه گانه بی نقص بودیم!

خط حمله ما در این بازی فوق العاده بود و به شکلی بهینه از فرصت های پیش آمده استفاده کرد. در خط میانی همه چیز سر جای خودش بود و هافبک‌ها به خوبی نبض میدان و بازی را در دست گرفته بودند. به خصوص در نیمه اول که کلا شرایط تحت کنترل بود. در خط دفاعی هم نظم خاصی دیده می شد و به خصوص در نیمه دوم مدافعان ما وقتی تیم حریف به شکلی احساسی دست به حملات همه جانبه می زد مقاومت کردند و اجازه باز شدن دروازه را به تیم مقابل ندادند.

* فولاد یک تیم معمولی و دست و پا بسته نیست

یادآوری می کنم این نتیجه برابر تیم فولاد به دست آمده است نه یک تیم معمولی و پایین جدولی. فولاد از تیم‌های خوب این فصل است که خود مدعی کسب سهمیه آسیایی است. با این حال همین تیم مقابل استقلال در خانه خودش حرف خاصی برای گفتن نداشت و با ۴ گل مغلوب شد.

* بازیکنان باید از حال و هوای بازی فولاد خارج شوند

بازیکنان و به خصوص بازیکنان جوان ما نباید تحت تاثیر این نتیجه باشند و باید خیلی زود از حال و هوای این نتیجه خارج شوند و وارد حال و هوای دربی شوند. بهرحال دربی حال و هوای خاص خودش را دارد و شرایط آن بازی با همه بازی ها تفاوت می کند. 

* مقایسه جپاروف با من، برایم جذاب است!

خیلی ها جپاروف را با خود من و هافبک های هم نسل من مقایسه می کنند. این مقایسه جالبی است و برای خود من هم جذاب است. در دورانی که ما فوتبال بازی می کردیم هافبک های خلاق و طراح کم نبودند و از این قبیل پاس ها زیاد در فوتبال ایران دیده می شد. اما سال هاست که چنین بازیکنانی در فوتبال کمتر دیده می شوند و برای همین وقتی یک بازیکن مثل جباروف می آید و از این پاس ها می دهد حسابی به چشم می آید. جپاروف در این بازی هم خیلی خوب بود و یک پاس طلایی برای تیام فرستاد. اما در نیمه دوم قدری از نظر نفس کم آورد که خیلی به موقع هم تعویض شد.

* تیام یک بازیکن حرفه ای و کاربلد است

تیام یک بازیکن کاملا حرفه ای است. او فوتبال را خوب بلد است و برای همین خیلی زود در ترکیب تیم جا افتاد. البته نوع فوتبال خوب و ری زمین استقلال هم به این بازیکن کمک کرد تا خیلی زودتر از آنچه که انتظار می رفت با شرایط تیم آشنا شود. تیام می تواند در بازی های آینده هم برای استقلال موثر بوده و بهتر و بیشتر گل بزند.

*تصمیم داور در دادن کارت به حسینی اشتباه بود

به اعتقاد من داور در صحنه‌ای که به حسینی اخطار داد مرتکب اشتباه شد. تیم ما اصلا در شرایطی نبود که به وقت کشی نیاز داشته باشد. ضمن این که اصلا حسینی قرار نبود آن ضربه را بزند که قصد وقت کشی داشته باشد. فرشید باقری قصد زدن آن ضربه را داشت. آقای حیدری روی آن صحنه باید بیشتر تفکر می کرد و تصمیم درست تری می گرفت. تصمیم ایشان کاملا اشتباه بود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار