15

پیشکسوت استقلال معتقد است مدیران باشگاه در نیم فصل نتوانستند تیم را به خوبی تقویت کنند این اشتباه شاید در ادامه کار برای استقلال دردسر ساز شود

 

به گزارش استقلال نیوز شاهین بیانی  در مورد شرایط فعلی استقلال به خبرگزاری تسنیم، گفت: استقلال امسال تیم جوانی دارد، ولی تا اینجا در صدر جدول قرار گرفته و این کار بسیار بزرگی است. نتیجه‌گیری در بازی‌های باقیمانده بسیار سخت است و این در حالی است که استقلال توقعات را بسیار بالا برده است. این تیم پتانسیل قهرمانی دارد، ‌اما کار استقلال برای قهرمان شدن سخت است. آنها در ابتدای فصل بازیکنان جوانی را اضافه کردند و در نیم‌فصل هم نتوانستند از لحاظ یارگیری موفق عمل کنند.

وی اضافه کرد: جوانگرایی در یک تیم می‌تواند تأثیرات منفی هم داشته باشد. به‌عنوان مثال استقلال بازیکنانی مثل نکونام یا تیموریان را از دست داد و خسرو حیدری هم امسال نتوانست به‌خوبی به استقلال کمک کند. این تیم در سه سال اخیر جام قهرمانی نیاورده و هواداران هم تشنه قهرمانی هستند. همین شرایط کار مظلومی را سخت می‌کند.

بیانی درمورد تمدید قرارداد سیدمهدی رحمتی با استقلال عنوان کرد: او بدون شک بهترین دروازه‌بان ایران است که خیلی به استقلال کمک می‌کند. تیم استقلال بازیکنی مثل رحمتی کم دارد و باید از لحاظ داشتن بازیکن باتجربه، بیشتر به تیم رسیدگی می‌شد. یک نکته مهم دیگر درمورد استقلال این است که فاصله فنی بازیکنان نیمکت‌نشین با بازیکنان اصلی زیاد است و همین موضوع ممکن است استقلال را دچار مشکل کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار