deaf2635 986d 405c 823b 3f8de4285a59

عادل شیحی را کم کم باید بازیکن استقلال بدانیم گویا تمام مسائل در مورد انتقال این بازیکن به خوبی پیش می رود.

 

به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ، در خصوص آخرین وضعیت عادل شیحی بازیکن تستی استقلال اظهار داشت: من امروز به صورت تلفنی با دکتر نوروزی معاونت پزشکی ورزشی استقلال در این خصوص صحبت کردم. وی به من اعلام کرد این بازیکن شرایط بسیار خوبی دارد و از نظر بدنی مشکلی ندارد.  فقط مانده تایید  مظلومی که اگر او هم این بازیکن را تایید کند مشکلی برای عقد قرارداد با وی نخواهیم داشت.

وی در خصوص اینکه دیدار استقلال و راه آهن به ورزشگاه آزادی منتقل شد گفت:  من به صورت تلفنی با آقای صادق پور صحبت کردم. ایشان هم تمایل داشت این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. سریعا ما با سازمان لیگ در این باره مکاتبه کردیم. جا دارد از حسن نیت مسئولان سازمان لیگ در این باره تشکر کنم که مساعدت لازم را در این باره انجام داده اند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه قرار بود با کفاشیان در خصوص شکایت کمیته داوران از مظلومی صحبت کند خاطرنشان کرد: امروز هم به صورت تلفنی با کفاشیان صحبت کردم و به او اعلام کردم مظلومی قصدی بابت این مصاحبه نداشته است. امیدوارم مسئولان کمیته داوران نیز در این باره سعه صدر بیشتری داشته باشند و مشکلی از این بابت برای استقلال به وجود نیاید.

افشارزاده در پایان درباره وضعیت گوران لاوره و صحبت های سعید آلوسی گفت: من از  آلوسی انتظار بیشتری داشتم. مگر می شود ایشان از باشگاه استقلال چک نگرفته باشد و کاری انجام دهد. من دو روز برای پرداخت پول لاوره تلاش کردم تا توانستم پول این بازیکن را تهیه کنم. باید بگویم از آلوسی بسیار ناراحت هستم و انتظار چنین صحبت هایی از ایشان نداشتم.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار