حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: شورای شهر بابلسر در اولین جلسه فوق‌العاده باید این شخص را از کار برکنار کند چون لیاقت مدیریت شهرداری را ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص  دربی86 و اظهارات شهردار بابلسر صحبت‌هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* پیش بینی‌ دربی 86؟

فقط می‌توانم بگویم قطعا دربی را می‌بریم ولی برای ادب و احترام نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کنم چون پرسپولیسی‌ها یکی دیگر از بال‌های فوتبال این کشور هستند و استقلال و پرسپولیس در کنار هم دو قطب محسوب می‌شوند که اگر یک کدام از این دو تیم نباشند فوتبال کشور دچار مشکل خواهد شد. من برای پرسپولیسی‌ها ارزش ویژه‌ای قائلم و فقط می‌توانم بگویم استقلال برنده دربی است.

* آیا پاداشی برای برد پرسپولیس در نظر گرفته‌اند یا خیر؟

در صورتی که برنده باشند قطعا پاداش خواهند گرفت و ما از حالا خودمان را باید برای تهیه پاداش بازیکنان و کادر فنی آماده کنیم.

* اظهارات شهردار بابلسر در یکی از همایش‌های استان مازندران؟

شورای شهر بابلسر در اولین جلسه فوق‌العاده باید این شخص را از کار برکنار کند چون کسی که چنین نظراتی را در محافل عمومی و به صورت رسمی مطرح می‌کند قطعا لیاقت یدک کشیدن مدیریت شهرداری را ندارد. کسی که مریض است و یک خارجی محسوب می‌شود و نیاز به دعای مردم دارد توسط یک مدیر به سخره گرفته می‌شود و اینگونه افراد جایی در اجتماع نخواهند داشت. اگر شورای شهر بابلسر با این اقدام مقابله نکند مطمئنا باشگاه استقلال از طریق مقامات با این موضوع برخورد خواهد کرد زیرا در این بین به 30 میلیون استقلالی توهین شده است. ما در اسلام روایت داریم غیبت بزرگترین گناه است و نباید کسی را که نیازمند به دعا است با این حرکات زشت مسخره کنیم و نظام جمهوری اسلامی ایران چنین ادبیات سخیفی را نمی‌پذیرد.

اخباررسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار