ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از آنجایی که پرسپولیس می خواهد قهرمانی‌اش را با شکست استقلال شیرین‌تر کند تا حدود زیادی محتاط بازی خواهد کرد تا بازنده نباشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص داربی 86 صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو می خوانید:

* داربی ۸۶ ؟

اخیرا کمتر شاهد بودیم که دو تیم قبل از دربی بازی های خود را با پیروزی به پایان برسانند اما هر دو تیم موفق شدند حریفان شان را شکست داده و حالا خود را آماده این بازی حساس و پراسترس کنند. اگر به جدول نگاهی بیندازیم استقلال با برد مقابل فولاد چهار پله صعود داشت و پرسپولیس هم با ۵۷ امتیاز تقریبا قهرمانی اش مسجل شده و حالا می خواهد با پیروزی برابر استقلال در آزادی جشن قهرمانی بگیرد ولی این موضوع استرس این تیم را بالا خواهد برد و کمی محتاط تر بازی خواهد کرد اما استقلال چیزی برای از دست دادن ندارد و فقط به دنبال پیروزی است و اگر بتواند همانند دیدار برابر فولاد نکات کادر فنی را در زمین پیاده کند مسلما پیروز میدان خواهد بود.

* عملکرد مامه تیام؟

به نظر من هنوز صحبت درباره این بازیکن کمی زود است اما او مقابل فولاد دو گل به ثمر رساند، پایه گذار یک گل دیگر بود و در مقابل الهلال ضربه او با اشتباه مدافع الهلال به گل تبدیل شد و اعتقاد دارم می تواند نقش موثری در دربی داشته باشد البته به شرط آنکه در مورد این بازی توجیه کامل داشته باشد و بداند این دیدار برای هواداران چقدر حساسیت دارد.

* آمادگی این روزهای جباروف؟

نقطه اتکا استقلال در این روزها سرور جباروف است او یک پلی میکر به تمام معناست و بازی های خوبی از خود ارائه می دهد و مهاجمان را در نقاط کور دفاع حریف قرار داده و با پاس های ارزشمندی که ارسال می کند موقعیت های زیادی را برای مهاجمان به وجود می آورد و اعتقاد دارم او در کنار امید ابراهیمی می تواند در صورت آمادگی کامل نقطه مثبت بزرگ برای استقلال بوده و خط دفاع پرسپولیس را دچار وحشت کنند.

* نتیجه داربی ۸۶ را چطور خواهید دید؟

پیش بینی برای این بازی سخت است اما امیدوارم استقلال پیروز میدان باشد و فکر می کنم با نتیجه یک یا دو بر صفر پرسپولیس را شکست خواهد داد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار