ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل پرسپولیس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس از بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر خواهد بود:

سید مهدی رحمتی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مامه بابا تیام

 ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر برای دربی هشتاد و ششم همان بازیکنانی را انتخاب کرد که باید انتخاب می کرد! خبر بسیار خوب برای هواداران استقلال، آمادگی و رفع مصدومیت امید نورافکن و حضورش در ترکیب اصلی است.

* سید مهدی رحمتی در دیدار امروز می تواند برگ برنده شفر باشد. شاید محرومیت سید حسین حسینی اتفاق خوشایندی برای هواداران باشد که بعد از اتمام دربی به خوش یُمن بودنش پی خواهند برد.

** ترکیب ایده آل خط دفاعی آبی پوشان پایتخت از نظر بسیاری از کارشناس و هواداران استقلال، همین ترکیبی است که امروز وینفرید شفر برای دفاعش در نظر گرفته. روزبه چشمی و سید مجید حسینی حالا باتجربه تر از دربی رفت، قلب دفاع را پوشش خواهند داد و امید نورافکن و وریا غفوری آماده، بک های چپ و راست استقلال خواهند بود. باید از کادر پزشکی استقلال ممنون بود که توانستند نورافکن را آماده حضور در این دیدار کنند. غفوری امروز اگر همان وریای همیشگی باشد شاید برای استقلال گلزنی هم بکند.

*** فرشید باقری.. شاید برخی از هواداران استقلال از حضور او در ترکیب اصلی ناراحت باشند ولی فرشید باقری یکی از ارکان فاز دفاعی استقلال و وینفرید شفر است. باقری در نقش یک هافبک دفاعی ایده آل هم در کارهای دفاعی و هم در بخش هجومی تاثیرگذار بوده و یکی از کلیدی ترین بازیکنان استقلال در داربی 86 خواهد بود. مثلث ویرانگر "امید ابراهیمی- سرور جپاروف - داریوش شجاعیان" برای هر تیم و مربی ای خوفناک و ترسناک خواهد بود. خط میانی استقلال اگر بتواند نبض میدان را در اختیار بگیرد روز خوبی در انتظار هواداران خواهد بود.

**** و اما در خط حمله.. فرشید اسماعیلی و مامه بابا تیام. دو بازیکن جنگنده و خستگی ناپذیر. فرشید باید دقت کند اسیر حواشی نشود. اسماعیلی نقش مهم و کلیدی چه در زمان حمله و چه دفاع در این دیدار دارد. مامه بابا تیام هم بعد از اولین تجربه 90 دقیقه ای اش در اهواز و بازی فوق العاده ای که انجام داد انتظارات را از خود بالا برد. او بازیکنی حرفه ای ست و به این راحتی ها اسیر جو ورزشگاه نخواهد شد.

***** در پایان باید اضافه کنم، داربی بازی لحظه هاست. امیدوارم بازیکنان ما در لحظات حساس تمرکز خود را از دست ندهند و با کمترین اشتباه بازی را به پایان ببرند. تیمی که نترس باشد و درصد اشتباه کمتری داشته باشد برنده داربی 86 خواهد بود.

به گزارش استقلال نیوز، برای وینفرید شفر و مردانش در این دیدار حساس آرزوی موفقیت دارد و امیدوار است بازیکنان به عشق هواداران و لئاندرو پادوانی مردانه بجنگند و مردانه بازی را به پایان برسانند.

به گزارش استقلال نیوز، داربی هشتاد و ششم پایتخت از ساعت 15:45 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور اینفانتینو رئیس فیفا و مارکو فان باستن یکی از اسطوره های فوتبال هلند و باشگا آث میلان برگزار خواهد شد.

خسرو حیدری، پژمان منتظری، علی قربانی، جابر انصاری، آرمین سهرابیان، محسن کریمی و ارشیا بابازاده نیمکت نشینان استقلال در دربی هستند.

اخباررسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار