افتخاری و توفیقی

مدیرعامل و معاون باشگاه استقلال در حاشیه دربی هشتاد و ششم ابراز امیدواری کردند، حضور رئیس فیفا در ایران جو منفی به راه افتاده علیه کشورمان را خنثی کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حاشیه دربی هشتاد و ششم سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال و سید پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال مصاحبه کوتاهی کردند که در ادامه صحبت های این دو مسئول آبی پوشان پایتخت را می خوانید:

* سید رضا فتخاری:

اگر در این مدت به ورزشگاه نمی آمدم می خواستم تیم را آماده کنیم و شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم مقابل هواداران از عملکرد تیم دفاع کنیم. الان خدا را شکر شرایط خوب شده و تیم هم خوب نتیجه می گیرد.

امروز که بازیکنان را در هتل دیدم از روحیه بسیار خوبی برخوردار بودند. بنده هم خیلی خوش بین هستم. استقلال متحول شده است. تیم خوبی شده است و یکدست و بازیکنان با کیفیت بالایی بازی می کنند. 

اینفانتینو باید از نزدیک شرایط ایران را ببیند چون تبلیغات منفی علیه ایران زیاد بود. باید به او ثابت شود چیزهایی که می گفتند صحت ندارد. وقتی می خواستیم برای استقلال بازیکن بگیریم ذهن شان را بهم ریخته بودند و گفته بودند که ایران امن نیست اما وقتی به ایران آمدند دیدند اشتباه می کنند.

* سید پندار توفیقی:

دنبال این هستیم تا از سال آینده نسبت تماشاگران استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در دربی ۹۰ به ۱۰ درصد باشد. البته عملیاتی شدن این طرح یک مقدار دشوار است چون ورزشگاه آزادی مختص پرسپولیس و استقلال نیست.

امیدوارم بتوانیم از حضور اینفانتینو در ایران استفاده کنیم. ما دنبال این هستیم که میزبانی از تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا در کشور بی طرف لغو شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار