روزبه چشمی

روزبه چشمی پس از دربی 86 در مصاحبه با خبرنگاران گفت: مطرح کردن جشن قهرمانی توسط پرسپولیسی ها روحیه ما را بیشتر کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی بازیکن تیم استقلال در پایان دربی 86 اظهار داشت: خوشبختانه در چند بازی گذشته نتایج خوبی گرفتیم و به نوعی این بازی آن نتایج را تکمیل کرد. خدا را شکر که توانستیم هوادارانمان را خوشحال کنیم، قول جبران به آنها داده بودیم و شرمنده‌شان نشدیم. 

وی در مورد اینکه شما نیمه اول هجومی بازی کردید اما در نیمه دوم عقب کشیدید گفت: به هر حال در 15 - 20 روز گذشته 4-3 بازی سنگین را داشتیم و سفر داشتیم، بازی با الهلال و فولاد خارج از خانه بود، به هر حال پرسپولیس هم می خواست گل مساوی را به ما بزند، پرسپولیس هم آماده بود همانطور که خودشان گفتند جشن قهرمانی بگیرد اما خوشبختانه ما به برتری رسیدیم اگر از هواداران بپرسید که قهرمانی مهمتر است یا برد دربی قطعا می‌گویند پیروزی در دربی. 

مدافع استقلال درمورد اینکه اسفند به یک ماه رویایی برای شما تبدیل می‌شود گفت: زمانی که قرعه‌کشی‌ها انجام شد همه می‌گفتند اسفند ماه، ماه سختی برای ما خواهد بود اما خوشبختانه بچه‌ها همت کردند و با تلاش کادر فنی و لطف خدا تا اینجای کار نتایج خوبی گرفتیم. ان‌شاءالله العین تکمیل کننده اسفندماه باشد و یک عیدی خوب به هواداران بدهیم. 

وی درمورد اینکه آیا این جشن قهرمانی که پرسپولیسی‌ها می‌گفتند به شما انگیزه مضاعف داده بود یا خیر، گفت: بحث جالبی نبود، هر زمانی که لازم باشد قهرمان می‌شوند و جشن می‌گیرند. اما اینکه بخواهند مقابل استقلال جشن قهرمانی بگیرند گفتنش هم  درست نبود. همین موضوع انگیزه زیادی برای ما شد و خدا را شکر که بردیم. 

وی درمورد کارت‌های فغانی به بازیکنان استقلال عنوان کرد: فغانی داور بین‌المللی ما است و قطعا یکسری چیز دیده و شنیده است که کارت داده است. فغانی در جام حذفی هم برای ما سوت زد و امروز هم به او احترام می‌گذاریم.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار