داریوش شجاهیان

داریوش شجاعیان پس از دربی 86 گفت: بازی خوبی انجام دادیم و کاملا برد حق ما بود و این پیروزی در ادامه روزهای خوب استقلال صورت گرفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، داریوش شجاعیان بازیکن تیم استقلال در پایان دربی 86 اظهار داشت: خدا را شکر با حمایت هواداران توانستیم یک بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را کسب کردیم، این پیروزی را تقدیم می‌کنیم به هواداران که آنها امشب خوشحال به خانه‌هایشان رفتند. ما مدیون هواداران هستیم چون در روزهای سخت کنارمان بودند، امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در جام باشگاه‌های آسیا دوباره آنها را خوشحالی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌خواستید با شانه به بیرانوند گل بزنید، گفت:‌ نه، می‌خواستم با سر بزنم، اما متأسفانه نشد و فرصت را از دست دادم، خدا را شکر، بعد از آن توانستیم گل بزنیم و من شرمنده هواداران نشدم.

شجاعیان در پاسخ به این سؤال که دستور شفر بود که نیمه دوم عقب بکشید، گفت:‌ شرایط بازی ایجاب می‌کرد که یک مقدار محتاط‌تر بازی کنیم.

وی در واکنش به سؤال خبرنگار که اما یک مقدار نبود، گفت: چرا یک مقدار بود، همانطوری که دیدید چند تا شوت و ضدحمله داشتید که از فرصت‌ها استفاده نکردیم، در نیمه دوم اما روند بازی طوری پیش رفت که ما دفاع کنیم و خدا را شکر که توانستیم گل‌مان را حفظ کنیم.

شجاعیان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بازی مقابل العین را چطور می‌بینید، گفت: بازی با العین خدا را شکر همه بازیکنان روحیه دوچندان پیدا کردند و می‌رویم با العین بازی کنیم، همه بچه‌ها عزم خود را جزم کردند تا یک انتقام خوب از تیم العین بگیریم، چون سال گذشته وقتی آن اتفاق رخ داد و بعد از آن ویدئویی پخش شد، بچه‌ها عزم خود را جزم کردند تا یک انتقام خوب بگیرند.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: همه درگیر پادووانی هستیم که هر چه سریع‌تر خوب شود، دعا کنید که ان‌شاءالله او هر چه زودتر به جمع ما بپیوندد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار