امید ابراهیمی

امید ابراهیمی پس از دربی 86 در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ما توانستیم با شکست پرسپولیس انتقام بازی رفت را بگیریم و این هدیه ای به هواداران ما بود.

به گزارش استقلال نیوز، امید ابراهیمی بازیکن تیم استقلال در پایان دربی 86 اظهار داشت: خوشحالم که با این پیروزی دل هواداران را شاد کردیم، ما بازی قبلی را باخته‌ بودیم و خوشبختانه در این مسابقه جبران کردیم. 

وی درمورد دیدار با العین گفت: بازی سختی با آنها خواهیم داشت سال گذشته اتفاق تلخی افتاد و ما در مسابقه بازیکنان چندانی نداشتیم اما امسال با قدرت مقابل آنها قرار خواهیم گرفت و همین روند موفقیت را ادامه می‌دهیم. 

ابراهیمی درمورد اینکه آیا فکر می‌کردید در دربی برنده شوید، گفت: فوتبال همین است و همه می خواهند برنده شوند، همه بازیکنان  به همراه هواداران به این باور رسیده‌ بودیم که می‌توانیم در دربی پیروز شویم، در نیمه اول شانس‌های زیادی داشتیم اما در نیمه دوم ناخواسته عقب کشیدیم البته خواسته شفر این نبود و می‌خواستیم از ضدحملات استفاده کنیم.

هافبک استقلال در مورد قضاوت فغانی عنوان کرد: او آنقدر داور بزرگی است که اگر یکی دو سوت اشتباه هم بزند اتفاقی نمی‌افتد چون همه به وی اعتقاد دارند. 

وی درمورد حضور اینفانتینو در ورزشگاه گفت: امیدوارم فوتبال خوبی را دیده باشد و به فوتبال ما کمک کند که بهتر شود.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-12-10 20:31
داش امید قهرمان..همیشه اس اس بمان..انشالله با یه ریکاوری خوب و حرفه ای توان بچه های استقلال زود و سریع برمیگرده و با قدرت کامل و تمام قوا به مصاف العین میریم..باید درس خوبی به این العینی های بی هویت بدیم..عشق است استقلال
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار