جواد قراب

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: درحال حاضر هیچ تیم ایرانی‌ای حریف استقلال نمی‌شود و شفر کاری کرده که خیال هواداران راحت باش.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص پیروزی یک بر صفر آبی‌‌پوشان پایتخت برابر پرسپولیس صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفتگو را می خوانید: 

* پیروزی یک بر صفر استقلال برابر پرسپولیس؟

ضمن تبریک به خانواده بزرگ استقلال از جمله هواداران و پیشکسوتان فکر می‌کنم بهتر از این نمی شد بازی کنیم. نمایش ما عالی بود. کاملا حساب شده بازی کردیم و بازیکنان دقیقا می‌دانستند چه کاری باید انجام دهند. به نظرم درحال حاضر هیچ تیم ایرانی‌ای حریف استقلال نمی‌شود و شفر کاری کرده که خیال هواداران راحت است. هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه هم همه تلاششان را برای بالا بردن روحیه بازیکنان و موفقیت تیم از مدت‌ها پیش به کار بستند و خوشحالیم که امروز می‌بینیم نتیجه این تلاش‌ها و انتخاب صحیح شفر از سوی باشگاه و کمیته فنی جواب داده و تیم موفق است.

* داوری بازی؟

در مورد داوری باید بگویم که برای فغانی در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم ولی معتقدم کمی با ما نامهربان‌ بود. با این‌حال مثل همیشه به داوری احترام می‌گذاریم.

* صحبت پایانی؟

همدلی در استقلال حرف اول را می‌زند. دیدیم که شفر بازهم پادوانی را فراموش نکرد و این همان مکتب استقلال است. تیام بازیکن جدیدمان هم در این مکتب جا گرفته و دیدید که چقدر پر تلاش بود. من مطمئنم که مقابل العین هم این روند خوب ما ادامه دارد و از فردا خودمان را برای آن بازی آماده می‌کنیم. معتقدم این روند استقلال به طور قطع نه تنها تا پایان فصل بلکه در فصل بعد هم ادامه دارد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار