مهدی پاشازاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: افرادی که دیروز در ورزشگاه اقدام پرت کردن اشیا به داخل زمین کردند، همان هایی هستند که میزبانی از تیم های عربستانی را از ایران گرفتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 86 و حواشی آن صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* برتری استقلال دربی 86..

این پیروزی در ادامه روند بردهای قبلی بود. استقلال برد خیلی خوبی کسب کرد که باعث شادی طرفداران شد. این پیروزی حتماً و حتماً در روند بازی‌های بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین فینال جام حذفی تأثیرگذار خواهد بود.

* استقلال می توانست گل های بیشتری بزند

بازی تدافعی استقلال در نیمه دوم یک مسئله روحی و روانی است. اگر پرسپولیس هم به گل می‌رسید، در نیمه دوم به دفاع می‌رفت و استقلال حمله می‌کرد. استقلال می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند اما بازیکنان از موقعیت‌ها استفاده نکردند. اگر این تیم مهره‌ای سرعتی داشت، شرایط بهتری پیدا می‌کرد.

* فرهنگ ما پایین است!

پرتاب سنگ و نارنجک در این دیدار توسط هواداران از فرهنگ ما نشأت می‌گیرد. هر چند این موضوع را قبول نمی‌کنند، اما نمی‌توان کاری کرد. بدون تعارف، این اتفاق نشان‌دهنده فرهنگ پایین ماست!

* برای عده ای مهم نیست اقداماتشان به ضرر فوتبال و فرهنگمان است یا خیر!

متأسفانه گروهی هستند که برای آنها مهم نیست این اتفاقات آن هم در مقابل چشمان رئیس فیفا به ضرر فوتبال و فرهنگ ماست. افرادی این اتفاقات را رقم زدند همان‌هایی هستند که با افتضاحی که به بار آوردند کاری کردند میزبانی تیم‌های ایرانی مقابل نمایندگان عربستان از دست برود. 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار