داریوش یزدانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برای کسب پیروزی باید خط هافبک العین را کنترل کنند و به جپاروف آزادی عمل داده شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، داریوش یزدانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، اشاره به دیدار امروز آبی پوشان مقابل العین توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* العین بدون توجه به بازی گذشته به میدان می آید

العین سالهاست از چارچوب‌های حرفه‌ای عبور کرده و بی‌تردید باید این تیم را یکی از حرفه‌ای ترین تیم های آسیا دانست. بازیکنان این تیم سالهاست با مربیان بزرگ و حرفه‌ای کار می‌کنند و برای همین من یقین دارم این تیم بدون ذهنیت نسبت به نتیجه فصل قبلش مقابل استقلال به میدان می‌آید. در حالی که فکر و ذهن بچه‌های ما این است که اتفاق فصل قبل را پاک کنند.

* العین بازی مالکانه انجام می دهد

آنچه در تیم العین مشخص است سرعت مناسب در گردش توپ  توسعه بازی مالکانه در طول و عرض زمین و بر هم زدن توازن تیمی، تعادل در دفاع و یافتن فضاهای بین خط دفاع و هافبک حریفان و سپس فرارهای مورب هافبک-مهاجمان این تیم است. این ترفند، شگرف، و رمز موفقیت تیم العین است که در سال های اخیر به آن متوسل شده است. 

* استقلال باید خط هافبک العین را کنترل کند

نقطه ضعف این تیم مدافعان کناری‌اش هستند که استقلال باید ابتدا توانایی حذف خط هافبک العین را با گردش توپ و تغییر منطقه بازی داشته باشند و سپس استفاده بهینه از عرض زمین و قرار گرفتن در موقعیتهای یک در مقابل یک. 

* جپاروف باید آزادی عمل داشته باشد

در فاز دفاعی استقلال نیاز به حذف بازیکنان خط میانی العین دارد که با توجه به سبک بازی و جنس بازیکنان و قوه خلافیت در میانه میدان جهت دریافت توپ در فضای بین خط دفاعی و هافبک حریف و استفاده بیشتر از کانال مرکزی جهت بازیسازی سیستم ١-١-٤-٤ و آزادی عمل بیشتر به جپارف در کارهای تهاجمی می‌تواند یکی از راه حل ها باشد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار