ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هیچ کدام از دو تیم از هم نمی‌ترسند اما قطعا احتیاط در دستور کار هر دو تیم قرار دارد، به خصوص استقلال که هم در خانه حریف بازی می‌کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار استقلال مقابل العینداربی 86 صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو می خوانید:

* دیدار استقلال مقابل العین مهترین دیدار هفته سوم است

هر دو تیم با سابقه قهرمانی در آسیا از تیم‌های خوب غرب آسیا هستند و قطعا این بازی مورد توجه همه آسیا قرار خواهد داشت. این بازی به نظرم مهم ترین بازی هفته سوم مسابقات است.

* نتیجه مساوی هم بد نیست!

دو تیم تاکنون بارها با هم بازی داشته‌اند و به کرات تجربه برد و باخت مقابل یکدیگر را دارند. هیچ کدام از دو تیم از هم نمی‌ترسند اما قطعا احتیاط در دستور کار هر دو تیم قرار دارد. به خصوص استقلال که هم در خانه حریف بازی می‌کند و هم در صدر جدول قرار دارد و نتیجه مساوی هم برای این تیم نتیجه بدی نیست.

* انگیزه استقلال بیشتر است

اما با این وجود به نظر می‌رسد که استقلالی‌ها انگیزه‌های زیادی برای نتیجه گرفتن در این بازی مهم و بزرگ داشته باشند. شانس این تیم هم می‌تواند به بزرگی و فراوانی انگیزه های این تیم باشد.

* احتیاط در این بازی شرط عقل است

قطعا گرفتن انگیزه در بین بازیکنان استقلال موج می زند. اما هوشیاری در این بازی بسیار مهم است و بازیکنان نباید برای گرفتن انتقام بی گدار به آب بزنند. احتیاط در این بازی شرط عقل است و بی گدار به آب زدن می تواند یکبار دیگر کار دست تیم دهد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار