صادق ورمزیار

رییس آکادمی باشگاه استقلال گفت: مدیران استقلال باید هر چه زودتر قرارداد شفر را تمدید کنند و اسکلت اصلی تیم حفظ شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار مدیر آکادمی استقلال در گفت و گو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط استقلال پیش از دیدار با العین صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* با یک بازی منطقی می توان العین را شکست داد

بازی سختی برای آبی‌پوشان خواهد بود العین شرایط خوبی در لیگ امارات دارد و استقلال باید یک بازی منطقی را ارائه کند تا بتواند از سد سخت العین بگذرد.

* بازیکنان خارجی گران قیمت برتزی تیم های عربی هستند

بازی های لیگ قهرمانان با لیگ داخلی اختلاف فاحشی دارد. تیم های عربی حاضر در لیگ قهرمانان از بازیکنان خارجی باکیفیت استفاده می کنند و این می تواند برای تمامی تیم های ایرانی دردسرساز شود.

* بازیکنان استقلال پس از چند برد پیاپی با روحیه به میدان می روند

آبی پوشان نتایج قابل قبولی کسب کرده و با چند پیروزی پیاپی در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان از لحاظ فنی و روحی و روانی در شرایط ایده آل به سر می برند و این می تواند برای العین خطرناک باشد. البته العین میزبان است و مطمئنا از این امتیاز به نحو احسن استفاده خواهد کرد.

* بازیکنان وارد حاشیه نشوند

بازیکنان استقلال باید به فکر حاشیه سازی العینی ها باشند و اجازه ندهند تمرکزشان در این دیدار به هم بخورد. اطمینان دارم اگر آنها نکات فنی شفر را در زمین پیاده کرده و از درگیری و حاشیه بپرهیزند به طور حتم نتیجه مورد نظر که همان کسب سه امتیاز است را به دست خواهند آورد.

* تیام یک بازیکن کاملاٌ حرفه ای است

او یک بازیکن کاملا حرفه ای است که حالا در استقلال خوش می درخشد و با توجه به اینکه زمان زیادی از حضورش در استقلال نگذشته اما خیلی خوب با سایر بازیکنان هماهنگ شده و مطمئنا اگر این روند ادامه داشته باشد او می تواند بهتر از این هم ظاهر شده و کمک موثری برای استقلال باشد. تیام هم در دفاع و هم در حمله به دیگر بازیکنان کمک کرده و یک بازیکن موثر برای استقلال شده است.

* شفر نقاط ضعف پرسپولیس را می دانست

استقلال در این دیدار حساس به سه امتیاز دست پیدا کرد، این تیم از اشتباهات تاکتیکی پرسپولیس استفاده کرد و توانست موفق باشد. شفر به خوبی حریف را آنالیز کرده بود و به نقاط ضعف پرسپولیس کاملا آشنا بود و توانست از همان جا ضربه نهایی را وارد کند.

* باید قرارداد شفر تمدید شود

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره استقلال باید هر چه زودتر قرارداد شفر و بازیکنان را تمدید کرده و با حفظ استخوان بندی استقلال و جذب بازیکنان مورد نظر شفر برای فصل آینده تیمی قدرتمند را آماده کند تا بتواند در لیگ هجدهم به قهرمانی دست یابد

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار