ترکیب استقلال مقابل الهلال

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل العین امارت از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2018/19 اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل العین امارات از بازی های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر خواهد بود:

سیدحسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، بابا تیام

ترکیب استقلال مقابل العین

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر که سابقه مربیگری در العین امارات را در کارنامه خود دارد مطمئنا" برای این دیدار برنامه‌های خاصی در نظر دارد. سید حسین حسینی که از حضور در دربی محروم بود، مجددا" به چارچوب دروازه استقلال برگشت تا تنها تغییر آبی‌پوشان در بازی امروز او باشد.

* استقلال ۲ گلر آماده در ترکیب خود دارد که کار وینفرید شفر را برای انتخاب دروازبان اصلی سخت می‌کند. پیرمرد آلمانی در این دیدار به دروازبان شماره یک خود اعتماد کرد و باید دید انگیزه‌های حسینی که بسیار مفت ۳ کارته شد و دربی را از دست داد، چقدر در این دیدار به کمک استقلال خواهد آمد.

** ترکیب خط دفاعی استقلال یک ترکیب ایده‌آل و فوق‌العاده است. وقتی یک هافبک دفاعی با به توپ در قلب دفاع به بازی گرفته می‌شود، قدرت بازیسازی تیم دو چندان می‌شود. چشمی و حسینی با قد بلند، قدرت توپ‌گیری بالا و خصوصیات دفاعی بالا؛ برای مهاجمان حریف دردسرساز خواهند بود. امید نورافکن و وریا غفوری همانند دیدارهای گذشته نقش پر رنگی در موفقیت استقلال خواهند داشت و باید چه در دفاع و چه در حمله با تمرکز بالا بازی کنند.

*** خط میانی استقلال در این دیدار نقش اصلی را در برتری شاگردان شفر مقابل بنفش‌های اماراتی خواهد داشت. فرشید باقری به عنوان یک تخریب‌چی ماموریت مهار عمر عبدالرحمن را بر عهده خواهد داشت. ابراهیمی، جپاروف و شجاعیان هر کدام مهارت‌های به خصوصی دارند که می‌تواند ملاک برتری استقلال در خط میانی باش.

**** فرشید اسماعیلی و مامه بابا تیام مهاجمان استقلال در این دیدار خواهند بود. البته در هنگام دفاع اسماعیلی به خط هافبک اضافه می‌شود و باید امیدوار باشیم که او امروز روز خوبش را پشت سر بگذارد. با توجه به سبک بازی تیام احتمال گلزنی او در این دیدار بسیار بالاست.

به گزارش استقلال نیوز،دیدار العین امارات و استقلال تهران، امروز ساعت 18:50 در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین برگزار می شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار