نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هر تیمی که به فینال حذفی رسیده باشد قطعاٌ حریف قدری خواهد بود و خونه به خونه برای کسب شگفتی به میدان می آید.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم  استقلال قبل از دیدار برگشت مقابل العین اماراتگفت و گو کرد. در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

* امیدوارم دوشنبه با حمایت هواداران پیروز میدان باشیم

خوشبختانه شرایط تیم خوب است و بازیکنان هم از روحیه خوبی برخوردار هستند، امیدواریم که روز دوشنبه با حمایت هواداران استقلال نتیجه خوبی بگیریم و به صعود از این گروه نزدیک شویم.

* از هواداران خواهش می کنم لیزر و نارنجک به ورزشگاه نبرند

من از هواداران استقلال خواهش می‌کنم لیزر و نارنجک با خود به ورزشگاه نیاورند چون واقعاً AFC شوخی ندارد و کوچکترین رفتاری از تماشاگران ببیند باشگاه را جریمه و محروم خواهد کرد.

* امیدوتریم شرایط ادامه حضور شفر مهیا شود

شفر مربی‌ای است که در استقلال خوب کار کرده و همه او را قبول دارند، وقتی مردم هم او را می‌خواهند، طبعاً باشگاه موضوع را پیگیری خواهد کرد، ما هم امیدوار هستیم شرایط او فراهم شده و شفر در استقلال بماند.

* خونه به خونه برای کسب شگفتی به میدان می ۀید

هر تیمی که به فینال می‌آمد برای ما رقیب جدی و قابل اطمینانی بود، تیمی که تا اینجا بالا آمده قطعاً کار سختی را طی کرده و برای ما هم فینال آسان نیست، آنها انگیزه دارند و مطمئناً می‌آیند که شگفتی‌ساز شوند، اما خواهش من از مسئولان برگزاری فینال این است که بازی را در ورزشگاهی برگزار کنند که چمن خوبی داشته باشد.

* زمین خرمشهر مناسب برگزاری فینال حذفی نیست

زمین چمن ورزشگاه خرمشهر آخرین باری که در آنجا بودیم چندان مناسب نبود و البته الان از کیفیت این زمین اطلاع ندارم،‌ اما اگر زمین خوب نیست، خواهشاً بازی‌ را به اهواز یا مشهد منتقل کنند چون مشهد یک شهر مذهبی است و برگزاری چنین مسابقه‌ای می‌تواند در آنجا هم چند حسن داشته باشد.

* با توجه به اینکه تیم ملی روز ۷ فروردین در دیداری دوستانه به میدان می‌رود و استقلال روز ۹ باید به مصاف نفت برود امیدوارم سازمان لیگ بازی ها را به تعویق بیندازد

امیدوارم سازمان لیگ در این زمینه تصمیم درستی اتخاذ کند، ما برای کسب سهمیه می‌جنگیم و امتیاز بازی‌ها برای ما مهم است، البته درک می‌کنیم که سازمان لیگ هم برای برنامه‌ریزی شرایط سختی دارد، ولی اگر بازی را عقب بیندازند، کار برای ما بهتر خواهد بود چون روز ۱۳ فروردین هم باید به مصاف الریان برویم، امیدوارم بازی را عقب بیندازند تا ملی‌پوشان ما آسیب نبینند چون نفرات به هر حال برای تیم و این آب و خاک می‌جنگن

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار