مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مسئولان باشگاه استقلال باید در زمان مناسب قرارداد شفر و بازیکنان را تمدید کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجو مطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص بازی برگشت تیم های استقلال و العین و عملکرد شفر صحبت های را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* بازی برگشت تیم های استقلال و العین؟

حالا دو تیم شناخت کافی از یکدیگر پیدا کرده اند. البته این بار استقلال میزبان است و می تواند با حمایت هوادارانش بازی خوبی را توام با کسب سه امتیاز به نمایش بگذارد. تنها نکته تاریک این بازی نبود مجید حسینی است که به دلیل مصدومیت به این بازی نخواهد رسید ولی پژمان منتظری با کوله باری از تجربه می تواند عملکرد خوبی در این دیدار داشته باشد.

* عملکرد سرمربی استقلال در لیگ قهرمان؟

نه تنها در لیگ قهرمانان بلکه در لیگ داخلی هم شفر نشان داد مربی توانا و فهیمی است. او به خوبی از نفراتی که داشت استفاده کرد و استقلال را که در یک شرایط بحرانی به سر می برد به ساحل رساند و توانست تیم را تا اینجای لیگ داخلی به مقام سوم برساند و در لیگ قهرمانان هم در حال حاضر صدرنشین باشد. البته باید قرارداد او تمدید شود اما اعتقاد دارم و بارها هم گفته ام که باید در وقت مناسب این کار انجام گیرد. شاهد بودیم که در پرسپولیس عجله ای برای تمدید قرارداد برانکو زیاد بود و همین اتفاق باعث شد که تمرکز سرمربی به هم خورده و پرسپولیس نتواند در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب کند. بنابراین مسئولان باشگاه استقلال باید در زمان مناسب قرارداد شفر و بازیکنان را تمدید کنند.

* صحبت پایانی؟

بازیکنان استقلال این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به هواداران شان نیاز دارند و امیدوارم در بازی های باقی مانده در لیگ قهرمانان و لیگ داخلی تماشاگران به ورزشگاه آمده، از استقلال حمایت کند تا این تیم بتواند نتایج بهتری نسبت به گذشته کسب کند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار