محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال این روزها یکی از بهترین شرایط تیمی‌اش را دارد، تیم متحول شده و شخصیت پیدا کرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال مقابل العینصحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار روز دوشنبه استقلال مقابل العین؟

استقلال این روزها یکی از بهترین شرایط تیمی‌اش را دارد، تیم متحول شده و شخصیت پیدا کرده است. شاگردان شفر یک بازی روان، خوب و تماشاگر پسند را ارائه می‌کنند که این مهم است. وریا غفوری الان در بهترین شرایطش قرار دارد و سمت راست استقلال را بیمه کرده است با این حال، من نقطه قوت استقلال را خط هافبک این تیم می‌داند، چون خط هافبک استقلال الان بهترین خط هافبک آسیاست.

* عملکرد مامه تیام، مهاجم سنگالی تیم استقلال؟

مامه تیام خرید خیلی خوبی برای استقلال بود و مهاجم زهرداری است. در بازی رفت مقابل العین صد درصد اگر یک بازیکن ایرانی بود، نمی‌توانست آن دو توپ را به گل تبدیل کند. فکر می‌کنم استقلال اگر از گروهش صعود کند، می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا هم قرار بگیرد.

* توقف استقلال مقابل العین در بازی رفت با اشتباهات محض داوری؟

در امارات ناداوری باعث شد که زحمات بچه‌ها به هدر برود. آنالیز استقلال از العین خیلی خوب بود و بچه‌ها عمر عبدالرحمان را هم تا جایی که می‌شد، مهار کردند. استقلال الان فراتر از آسیا فوتبال بازی می‌کند.

* آیا فقط استقلال را فراتر از آسیا می‌دانید و پرسپولیس چنین وضعیتی ندارد؟

پرسپولیس وقتی به خارج از کشور می‌رود، تیم ملی‌مان است، اما گروه پرسپولیس و استقلال خیلی فرق می‌کند. گروه ما یکی سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان است. قبول کنید که استقلال الان منسجم است. به نظر من استقلال با مدیریت، منظم و بهتر از همه تیم‌های ایرانی بازی می‌کند.

* بحث تمدید قرارداد وینفرد شفر با استقلال؟

دو نفر الان خیلی مهم هستند؛ یکی تیام و یکی شفر. قرارداد این دو نفر حتماً باید تمدید شوند، چون تمدید قرارداد شفر و تیام از نان شب هم واجب‌تر است. شفر باید بماند و زحماتی که کشیده را تکمیل کند. تیام هم چنین شرایطی دارد و با ماندن او و شفر، خیال هواداران استقلال هم راحت‌ می‌شود.

* اختلاف علیرضا منصوریان و حسن زمانی؟

الان استقلال بیشتر از همه به آرامش دارد. آقای زمانی صلاح استقلال را می‌خواهد و علیرضا منصوریان هم برای استقلال زحمت کشیده است. هم آقای زمانی و هم آقای منصوریان سربلندی استقلال را می‌خواهند. هم منصوریان و هم زمانی عزیزان من هستند، اما استقلال الان به آرامش نیاز دارد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار