دیدار استقلال و العین

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شفر تیم را کاملا یک دست کرده و شانس این تیم را برای همه بازی‌ها بالا برده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجاهد خذیراوی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار برگشت استقلال و العین صحبت هایی را عنوان کرد.در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* دیدار برگشت استقلال و العین؟

در بازی رفت آبی پوشان توانایی‌های خود را نشان دادند و با آن بازی ما امیدوار شدیم که حتما در بازی برگشت این اتفاق بیفتد و انشاءالله در پایان این بازی جمع امتیازات استقلال به ۸ برسد. در این صورت صعود ما به مرحله بعدی تا حدود زیادی قطعی خواهد شد. العین در یکی دو سال اخیر ما را اذیت کرده است. امیدوارم همه اتفاقات این یکی دو سال را در این بازی با یک نتیجه خوب جبران کنیم. شاید سخت باشد اما انتظار ما و همه هواداران این است که مثلا این تیم را با سه گل شکست دهیم.

* تیام و عملکردش در استقلال؟

تیم به چنین مهاجمی نیاز داشت. تیام هم خوب در خط دفاعی حریف توپ را نگه می‌دارد و هم یک چارچوب شناس خیلی خوب است. من نمی‌دانم تیام را چه کسی به استقلال آورد اما هر شخصی او را آورد دستش درد نکند.

* شرایط استقلال و شانس این تیم در آسیا؟

شفر تیم را کاملا یک دست کرده و شانس این تیم را برای همه بازی‌ها بالا برده است. استقلال لااقل در غرب آسیا به هیچ تیمی نمی‌بازد و به نظر من اگر داوران بگذارند این قابلیت را دارد که تا فینال آسیا هم بالا برود.

* مشخص شدن حریف استقلال در فینال جام حذفی؟

خونه به خونه حریف راحتی در فینال برای استقلال نیست و نباید این تیم را به واسطه لیگ یکی بودن دست کم گرفت. همین تیم لیگ یکی توانسته تیم‌های لیگ برتری را حذف کند و استقلال خوزستان را در اهواز با ۳ گل شکست داد. جام حذفی هم که جام شگفتی هاست و هرگز نباید استقلالی‌ها خودشان را مقابل این تیم از پیش برنده بدانند. ما همه دوست داریم امسال حداقل این یک جام را کسب کنیم و نباید فرصت به این خوبی را با یک ساده اندیشی از دست داد.

* گفته می‌شود استقلالی‌ها در جام حذفی خوش شانس بودند و اکثرا با تیم های لیگ یکی بازی کردند؟

در جام حذفی اصلا تیم ساده و سخت نداریم. از لیگ برتر تا لیگ ۳ همه شانس دارند. مگر همین پرسپولیس فصل گذشته توسط قشقایی حذف نشد؟ در همین فصل چقدر تیم‌های لیگ برتری توسط لیگ یکی‌ها حذف شدند؟ این صحبتها را نباید جدی گرفت چون در راستای لوث کردن ارزش صعود آبی پوشان به جام حذفی مطرح می شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار