پندار توفیقی

معاوم وورزشی باشگاه استقلال گفت: درباره میزان مصدومیت کریمی دکتر نوروزی باید نظر بدهند ولی دوره درمان محسن طولانی خواهد بود.

به گزارش استقلال نیوز، سید پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال  در گفت و گو با داریو تهران درباره آخرین وضعیت تیم استقلال برای دیدار با العین امارات توضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

* همه بازیکنان آماده هستند

خدا را شکر همه بازیکنان به جز محسن کریمی که دچار مصدومیت شده است، آماده هستند و به امید خدا بازی خوبی مقابل العین انجام خواهیم داد.

* مصدومیت کریمی طولانی است

واقعیت امر این است که باید دکتر نوروزی در مورد وضعیت کریمی نظر بدهد، اما به‌هرحال این بازیکن باید مدتی از میادین دور باشد. 

* می خواهیم میزبانی را از تیم های عربستانی برگردانیم

ما در گذشته هم در این باره صحبت و حتی بیانیه‌ای هم برای هواداران‌مان صادر کردیم. همان‌طور که می‌دانید ما در تلاشیم تا میزبانی تیم‌های‌مان را با تیم‌های عربستانی برگردانیم، اما آنها مدام می‌گویند که کشور ما امن نیست. بازی امروز مقابل العین می‌تواند نقطه عطفی باشد که نشان می‌دهد 70 الی 80 هزار هوادار در امنیت کامل به ورزشگاه می‌آیند و می‌روند، مانند اتفاقی که فصل گذشته در دیدار با السد قطر افتاد.

* AFC درباره استفاده از ترقه هشدار جدی به ما داده است

امروز فرقی نمی‌کند آبی باشی یا قرمز، باید همه چیز را رعایت کنیم تا خدایی ناکرده ترقه‌ای انداخته نشود و میزبانی کشورمان به خطر نیفتد. AFC در مورد استفاده از لیزر و پرتاب ترقه تذکر بسیار جدی به ما داده است و حتی این قضیه می‌تواند خطر تعلیق برای ما داشته باشد. اکنون تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم هواداران هم در این بازی ما را حمایت کنند.

* حق اعتراض به داور را نداریم

اولین قانون AFC این است که هیچ تیمی نمی‌تواند به داوری اعتراض کند. ما پس از بازی هم به ناظر مسابقه گفتیم که می‌دانیم حق اعتراض نداریم، اما انتظار داریم فیلم این بازی دیده شود و دیگر به این داور اجازه تکرار اشتباهاتش را ندهند، ولی یک ضرب‌المثل خیلی معروف است که می‌گوید: «پول حرف می‌زند!».

* استفاده از لیزر در این بازی فاجعه برای فوتبال ایران است

استفاده از لیزر و مواد محترقه در این بازی می‌تواند فاجعه‌ای را برای فوتبال ایران رقم بزند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار