پژملن منتظری

مدافع باتجربه استقلال عنوان کرد: مربی بازیکنان را شناخته است و اگر مصدومیت ها رفع شود شرایط تیم بهتر می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، پژمان منتظری با تجربه استقلال پس از دیدار با العین در گفتگو به خبرنگاران توضیحاتی داد. در ادامه متن این صاحبه را می خوانید:

* نیمه دوم ترسیدیم

متأسفانه نیمه دوم ترسیدیم و آنچه مربیان از ما خواسته بودند اجرا نکردیم. بین دو نیمه قرار داشتیم که از بالا پرس کنیم، اما تنبیه شدیم و گل خوردیم. 

* به خاطر هواداران جبران می کنم

در این مدت کام هواداران را تلخ کردم. خودم توقع نداشتم و آنها هم توقع نداشتند. متأسفانه به خاطر مصدومیت‌ها و بدشانسی‌هایی که داشتم نتوانستم خوب باشم،‌ اما تلاش می‌کنم هرچه زودتر به شرایط ایده آل برسم. امروز بهتر از قبل بودم و تلاش می‌کنم بهتر هم شوم و به خاطر هواداران جبران کنم. باید بهتر بازی کنیم تا استقلالی که همه انتظار دارند را ببینند.

* مصدومیت ها خوب شود بهتر می شویم

ما هروقت با اعتماد به نفس بازی کنیم، هر تیمی را می‌توانیم اذیت کنیم. در این مدت تمرینات بسیار خوبی داشتیم، اما امروز ۳۰-۲۰ دقیقه خوب بازی نکردیم و تنبیه شدیم. استقلال با کادر فنی و مدیریتی‌ای که دارد در مسیر خوبی است. مربی، بازیکنان را شناخته است. اگر اتفاق بدی نیفتد و بدشانسی‌ها و مصدومیت‌ها تمام شود بهتر هم خواهیم شد.

* هیچ وقت تمرین دفاعی نمی کنیم

هیچ‌وقت مربی از بازیکنان نخواسته است که عقب بکشند. این موضوع از تمرینات هم مشخص است. هیچ‌موقع تمرینات دفاعی انجام نمی‌دهیم. مربی هم شرایط تمرینات را می‌داند. بازیکنان با این کیفیت حق دفاع کردن ندارند. در نیمه دوم هر قدر تلاش کردیم بازیکنان را بالا نگه داریم، اما صدا به صدا نمی‌رسید و به دنبال حفظ گلی بودیم که زده بودیم. تعطیلات فرصت خوبی است که ریکاوری کنیم و برگردیم.

* با برد الریان صعود می کنیم

مطمئناً با برد مقابل الریان می‌توانیم شانس اصلی صعود باشیم و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم. هواداران در بازی با الریان حمایت کنند تا برنده مسابقه باشیم.

 

اخبار استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار