امید نورافکن

امید نورافکن هافبک استقلال گفت: فاصله کم بازی ها بازیکنان را خسته کرده بود و روی کیفیت بازی آنها تاثیر داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، امید نورافکن هافبک جوان استقلال پس از تساوی با العین امارات در جمع خبرنگاران حاضر شد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده می کنید:

* می توانستیم برنده بازی باشیم

ورزشگاه پر شده بود و ما می‌توانستیم در این دیدار برنده شویم اما شرایط طوری پیش رفت که بازی با تساوی به پایان رسید. در بازی بعدی مقابل الریان که بعد از عید برگزار می‌شود می‌توانیم پیروز شویم. 

* چند موقعیت صد درصدی داشتیم

ما در بازی رفت خوب کار کردیم،‌ امروز هم 5-4 موقعیت صددرصد گل داشتیم که این اتفاق نیفتاد در بازی بعدی مقابل الریان هم با حضور تماشاگران می‌توانیم زودتر برنده شویم. 

* شرایط پاداش ها خوب است

خدا را شکر شرایط پاداشی خوب است و بعد از هر بازی پاداش‌های ما را می‌دهند، افتخاری خیلی زحمت می‌کشد انشاءالله بعد از بازی با الریان هم بتوانیم پاداش‌ها را دریافت کنیم.

* نورافکن در رابطه با اینکه سرمربی العین اعلام کرده برای توقف استقلال از نیروهای ایرانی کمک گرفته‌اند و آیا جاسوسی وجود داشته است خاطرنشان کرد:

فکر نمی‌کنم چیزی که شما می‌گویید درست باشد و صحت داشته باشد اصلا اینطور نیست. 

* تیم ما خسته بود

مشاهده کردید هر 4-5 روز یکبار بازی‌های سخت و سنگینی داشتیم و خستگی عادی بود. 3-2 بازیکن ما خسته بودند و شرایط طوری شد که تیم خسته شد و بازی طوری پیش رفت که به تساوی رسیدیم. بازی بعدی ما مقابل الریان در ورزشگاه آزادی خیلی حساس شد اگر در آن مسابقه بتوانیم برنده شویم صعودمان قطعی می‌شود. 

* شرایط اینطور باشد عربستانی‌ هم می‌توانند به تهران بیایند

خدا را شکر می‌کنم که هواداران آمدند و از تیم حمایت کردند. اگر شرایط اینطور باشد عربستانی‌ هم می‌توانند به تهران بیایند و اگر در دیدار مقابل حریفان عربستانی خودمان میزبان باشیم شرایط خیلی بهتر می‌شود. 

* فاصله کم بازی ها بازیکنان را خسته کرد

ما هر چهار روز یکبار بازی‌های سنگینی داشتیم بازی با الریان، العین ، الهلال، فولاد و پرسپولیس بسیار سنگین بود و همه باعث می‌شدند خستگی جزئی در ساق پاهایمان بوجود بیاید.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار