ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل نفت تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل نفت تهران از بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید مهدی رحمتی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، فرشید باقری، سرور جپاروف، بویان نادینوف، جابر انصاری، داریوش شجاعیان، علی قربانی

شماتیک ترکیب استقلال مقابل نفت تهران

به گزارش استقلال نیوز، مصدومیت و محرومیت پرتعداد بازیکنان استقلال، اردوی تیم ملی در کمپ تمرینی گراتس اتریش، دیدار دوستانه مقابل الجزایر و همچنین برنامه ریزی پر حرف و حدیث سازمان لیگ، وینفرید شفر را برای انتخاب ترکیب مدنظر دچار دردسر کرد. سید حسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری و امید ابراهیمی 4 ملی پوش استقلال هستند که شفر ترجیح داد روی آن ها ریسک نکند و به آن ها برای دیدار مقابل الریان استراحت بدهد.

* سید مهدی رحمتی که در غیاب حسینی زیر نظر گرهارد شرودینگر و اشکان نامداری بسیار با انگیزه در تمرینات حضور پیدا می کرد، در دیدار امروز سنگربان و کاپیتان استقلال است. امیدواریم امروز رحمتی دومین کلین شیت خود را در تاریخچه رویاروی اش با نفت به ثبت برساند.

** خط دفاعی استقلال امروز دچار تغییرات زیادی شد. مصدومیت پادوانی و سید مجید حسینی، حضور فیکس منتظری و غفوری در دیدار مقابل الجزایر و عدم استفاده از نورافکن به دلیلی که هنوز بر ما مشخص نیست، تنها 4 گزینه را برای دفاع استقلال پیش روی شفر قرار داد و او مجبور شد از آرمین سهرابیان که یک دفاع چپ محسوب می شود در قلب خط دفاعی کنار روزبه چشمی قرار بگیرد و خسرو حیدری و میلاد زکی پور هم دفاع های راست و چپ استقلال باشند.

*** در خط میانی امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی در این دیدار غایب اند و وظیفه فرشید باقری سنگین تر از گذشته  خواهد بود. بویان نادینوف برای اولین بار در ترکیب استقلال قرار گرفت تا شاهد هنرنمایی این بازیکن مغدونیه ای که شفر از او به عنوان یک سوپر استار نام برده باشیم. شجاعیان، جپاروف و انصاری دیگر هافبک های استقلال در دیدار امروز هستند. شاید بهتر بود شفر به جای انصاری به یکی از جوان های استقلال اعتماد می کرد.

**** در خط حمله هم با توجه به مصدومیت تیام و کریمی، تنها گزینه موجود علی قربانی است که امیدواریم در این دیدار نمایش خوبی داشته باشد.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم‌های استقلال تهران و نفت تهران از ساعت 15:00 امروز در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.

اخباررسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار