ورزشگاه تختی

تیام مهاجم سنگالی و مصدوم استقلال برای ورود به ورزشگاه تختی با مشکل روبرو شد که بعد از هماهنگی با مسئولین مجوز ورود به ورزشگاه را دریافت کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دو تیم نفت تهران و استقلال تهران  در هفته بیست وششم لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران و از ساعت 15:00 امروز(پنجشنبه) به مصاف هم خواهند رفت.

در ادامه حواشی پیش از شروع این دیدار را می خوانید:

* درحالی‌که دیدار تیم‌های استقلال و نفت تهران از ساعت 15:00 در ورزشگاه تختی آغاز می‌شود، ترافیک نیمه سنگینی در اطراف استادیوم برقرار است و تماشاگران رفته رفته خود را به ورزشگاه می‌رسانند.

* بلیت‌های بازی فقط از یک گیت به فروش می‌رسد و همین موضوع موجب ازدحام در مقابل گیت‌های بلیت‌فروشی شده و ناراحتی تماشاگران را هم در پی داشته است.

* سیدحسین حسینی که امروز روی نیمکت ذخیره‌های استقلال می‌نشیند، قبل از شروع مسابقه از چمن استادیوم دیدن کرد و بعد از تشویق تماشاگران مجدداً به رختکن بازگشت.

* تعدادی از طرفداران تیم نفت تهران به ورزشگاه آمدند و قصد حضور در جایگاه کناری جایگاه استقلالی‌ها را دارند، اما این اجازه به آنها داده نشد و قرار است فعلاً آنها در جای دیگری از ورزشگاه مستقر شوند.

* با توجه به تعطیلات نوروز تعداد زیادی از هواداران استقلال از شهرستان‌ها خود را به ورزشگاه تختی رسانده‌اند و با در دست داشتن بنرهایی با مضمون هواداران استقلال از اصفهان، شیراز و... قصد حمایت از تیم محبوب خود را دارند.

* تیام مهاجم سنگالی و مصدوم تیم استقلال به همراه راننده‌اش پشت درهای ورزشگاه معطل باقی مانده و حدود ۲۰ دقیقه برای ورود به ورزشگاه مشغول هماهنگی و تماس با افراد مختلف بود.

* مهدی رحمتی از تیم استقلال اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد و مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت. سید حسین حسینی هم دقایقی بعد برای گرم کردن رحمتی به زمین آمد.

* تیم داوری مسابقه نیز ساعت 14:00 برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شد.

* اعضای تیم فوتبال نفت تهران ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه برای گرم کردن وارد زمین شدند و بعد از آن ها استقلالی ها وارد زمین شدند.

* بازیکنان استقلال در هنگام ورود به زمین ورزشگاه تختی برای گرم کردن با بعضی از هواداران عکس یادگاری انداختند. همچنین بازیکنان استقلال زمان ورود به زمین با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه خوش‌وبش کردند و سال جدید را تبریک گفتند.

* هواداران تیم استقلال، روزبه چشمی مدافع ملی‌پوش آبی‌پوشان را که در دیدار ایران و الجزایر نیمکت‌نشین بود مورد تشویق قرار دادند.

* ساشا شفر فرزند سرمربی استقلال مثل بازی‌های گذشته از کنار زمین گرم کردن بازیکنان این تیم را نظاره‌گر شد.

*هومن افاضلی با اعضای کادر فنی تیمش جلسه‌ای را برگزار کرد و بعد از اطلاع از ترکیب تیم استقلال با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

* شفر بعد از اینکه وارد زمین شد، بعد از چند دقیقه زمین را به سمت رختکن ترک کرد تا دوباره با شال آبی‌رنگ وارد زمین شود تا تمرینات بازیکنان را زیرنظر بگیرد.

* حدود 4000 نفر از طرفداران استقلال در ورزشگاه حضور دارند و به تشویق تیم استقلال می‌پردازند.

* مامه تیام که با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شده است مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* داوران دیدار استقلال و نفت تهران بعد از گرم کردن ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به سمت رختکن حرکت کردند تا آماده شوند این دیدار را قضاوت کنند.

* خسرو حیدری،کاپیتان تیم فوتبال استقلال از سوی هواداران به عنوان بازیکن باتعصب تشویق شد و خسرو به سمت سکوها رفت و از هواداران تشکر کرد.

* شفر با سه بازیکن جوان خود در گوشه‌ای از زمین به گفت‌وگو پرداخت و نکات مهمی را به فردین نجفی، حسین حیدری، امیرحسین کارگر گوشزد کرد.

* در نیمکت ذخیره استقلال تهران امید ابراهیمی، وریا غفوری، سیدحسین حسینی، امید نورافکن، فردین نجفی، حسین حیدری، امیرحسین کارگر، پژمان منتظری و محمدجواد محمدی حضور دارند.

* در نیمکت ذخیره تیم نفت تهران بازیکنانی همچون سینا خادم‌پور، میلاد سوری، حامد آقایی، امیرحسین بیات، رضا حبیب‌زاده، حمید خدابنده‌لو، فرشاد هاشمی و آرش شهامتی‌نژاد حضور دارند.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار