حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: به عقیده من بازیکنان ایرانی که در باشگاه‌های داخلی بازی می‌کنند، درست هم تراز ملی‌پوشانی هستند که در خارج از کشور بازی می‌کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرگزاری تسنیم ضمن ابراز خشنودی از برتری استقلال مقابل نفت تهران، به شدت از برنامه ریزی سازمان لیگ انتقاد کرد. در ادامه صحبت های او را می خوانید:

* دیدار استقلال و نفت

دیدار استقلال و نفت تهران بازی خیلی خوب بود. فکر می‌کنم بچه‌های استقلال حدود 15 موقعیت را از دست دادند تا فقط با دو گل برنده شویم.

* انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ

بازیکنان ملی‌پوش تیم استقلال 24 ساعت قبل از بازی به تیم اضافه شدند و خسته هم بودند. ما باید به دنبال سلامت بازیکنان باشیم تا اینکه بخواهیم تکلیف را از گردن خودمان برداریم و فقط بگوییم که «بله، ما هم مسابقات را برگزار کردیم». برگزاری بازی‌های لیگ برتر با این عجله و با این وضعیت اصلاً و ابداً به نفع فوتبال کشور نیست. اگر خدایی نکرده یکی از این بازیکنان ملی‌پوش بر اساس فشاری که به او وارد می‌شود، مصدوم شود و جام جهانی را از دست بدهد، کشور ایران آسیب خواهد دید.

* صحبت های کی روش مبنی بر آماده نبودن ملی پوشان لیگ برتری

نه تعطیلی، نه برگزار کردن بازی‌ها با این عجله. تعادل باید در این بین رعایت شود و ما فشار نیاوریم که این بازی برگزار شود یا آن بازی برگزار نشود. اگر این برنامه ادامه داشته باشد، سلامت بازیکنان به خطر می‌افتد. این فقط مسئله استقلال نیست، مسئله آبرو و حیثیت ایران است. من این را قبول ندارم که بازیکنان ایرانی آمادگی بدنی لازم را ندارد. بلکه به عقیده من بازیکنان ایرانی که در باشگاه‌های داخلی بازی می‌کنند، درست هم تراز ملی‌پوشانی هستند که در خارج از کشور بازی می‌کنند.

* واکنش باشگاه استقلال در قبال تعطیلی لیگ برتر

اگر فشارهای کی‌روش برای تعطیلی مسابقات لیگ برتر به نتیجه برسد، واکنش باشگاه استقلال به این موضوع به این صورت خواهد بود که ما قطعاً مخالف این موضوع هستیم و به هیچ وجه با تصمیم سازمان لیگ موافقت نخواهیم کرد. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که بازی‌ها را با فاصله برگزار کنیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار