نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با الریان بازی سرنوشت‌سازی برای صعود استقلال است و امیدوارم هواداران همانند دیدار با العین به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی 2 بر یک این تیم مقابل نفت تهران، دیدار با الریان در روز سیزدهم فروردین و نقش پر رنگ هواداران در این دیدار مهم و همچنین وضعیت مصدومان استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید.

* دیدار مقابل نفت تهران

بازیکنان ما نیمه اول مقابل نفت تهران دو، سه موقعیت داشتند و می‌توانستند با گل‌ به رختکن بروند، اما گل نزدند و اتفاقی گل خوردیم. در نیمه دوم بچه‌ها از موقعیت‌های‌شان استفاده کردند و نتیجه را به سود خودشان به پایان رساندند.

* دیدار با الریان در روز سیزدهم فروردین

بازی با الریان با دیدار روز گذشته فرق می‌کند. بازی سرنوشت‌سازی برای صعود استقلال است و امیدوارم هواداران بیایند و حمایت کنند. اگر هم قرار است سیزده به در(روز طبیعت) بیرون بروند، این کار را بکنند و غروب به ورزشگاه آزادی بیایند و استقلال را تشویق کنند! هواداران خودشان می‌دانند این بازی چقدر مهم است. ما چند مصدوم داریم، تیام به این بازی نمی‌رسد و فرشید باقری هم روز گذشته مصدوم شد.

* تنش میان کی روش و مربیان لیگ برتری

در جلسه‌ میان مربیان لیگ برتری و کی‌روش، تنشی که بین آن ها بوجود آمده، حل خواهد شد. هر کدام دلایل‌شان را مطرح می‌کنند. بازی‌های آسیایی و همچنین رقابت‌های داخلی برای برخی از تیم‌ها اهمیت زیادی دارد، از آن طرف هم تیم ملی از همه چیز مهم تر است.

* وضعیت مصدومیت بازیکنان استقلال

طبق صحبت پزشکان، تیام نمی‌تواند در بازی برابر الریان قطر حضور داشته باشد و از بازی با الهلال عربستان می‌تواند بازی کند. سید مجید حسینی دیگر مصدوم استقلال از امروز(جمعه) در تمرینات حضور می‌یابد تا وضعیتش مشخص شود. فرشید باقری دیگر مصدوم تیم هم هنوز وضعیتش مشخص نیست و او هم به احتمال زیاد به این بازی نمی رسد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار