وینفرید شفر

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار برگشت مقابل الریان قطر گفت: امیدوارم ملی پوشان ما شرایط خوبی داشته باشندتا فردا به 3 امتیاز مسابقه دست پیدا کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال  در نشست خبری پیش از دیدار برگشت استقلال مقابل الریان قطر از هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* دیدار استقلال و الریان؟

بازی بسیار مهمی مقابل الریان داریم و در 6-7 ماه اخیر خیلی بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم ولی امیدوارم فردا ورزشگاه پر شود و از همینجا به هواداران می گویم که تیم ما به شما نیاز دارد و امیدوارم همان رفتاری که مقابل العین داشتیم فردا هم شاهد آن باشیم. پایه خوبی در استقلال ایجاد شده و در این مدت خوب تمرین کرده ایم چون ما فردا 12 نفره هستیم.11 نفر داخل زمین و همچنین هوادارانمان. امیدوارم ملی پوشان ما شرایط خوبی داشته باشندتا فردا به 3 امتیاز مسابقه دست پیدا کنیم.

* چه شناختی از الریان قطر دارید؟

الریان تاکتیکش را نسبت به بازی های قبل عوض کرده و پیش از این با سیستم 2-4-4 بازی می کردند اما حالا با سه مدافع بازی می کنند. ما فردا به دنبال خوب بازی کردن با اعتماد نفس هستیم و اینکه امروز آخرین تمرین را برگزار می کنیم تا ببنیم شرایط چگونه می شود.

* آخرین وضعیت تیام،فرشید باقری و مجید حسینی؟

همه این نفراتی که اسم بردید نمی رسند، البته تیام شاید بتواند یک نیمه بازی کند ولی ما ریسک نمی کنیم چون به او برای دیدار با الهلال نیاز داریم. باقری دو روز پیش مصدوم شد و طبیعی است وقتی بازیکنان با تمام وجود بازی می کنند ممکن است مصدوم هم شوند. ما آرمین سهرابیان را هم داریم که مقابل فولاد خوب بازی کرد، البته در ذهن من ترکیب فردا مشخص است ولی نباید اینجا ترکیب تیمم را اعلام کنم و باید تا فردا منتظر بمانیم.

* حربه استقلال برای مقابله با مهاجمان سرعتی الریان چیست؟

بهترین حالت برای مهاجمان الریان این است که مهاجمان ما توپ را نگه دارند. ما نباید اجازه بدهیم آنها با پاس های بلند به شماره 9 و 23 آنها توپ داده شود. هر بازیکنی که می جنگد باید این مسئولیت را داشته باشد که اگر توپ را از دست داد آن بازپس بگیرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار