دیدار استقلال و الریان

آبی پوشان پایتخت فرداشب در پنجمین گام از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی برای قطعی کردن صعود از مرجله گروهی به مصاف الریان قطر می روند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران که با شفر نتایج قابل قبولی گرفته در لیگ قهرمانان آسیا شرایطش بسیار مناسب است. آبی پوشان ایرانی در گروه مرگ آسیا صدرنشین هستند و روز سیزده بدر هم به مصاف تیم الریان قطر می روند. بازی های استقلال در آسیا تمام فوتبالدوستان ایرانی را به وجد آورد. شاگردان شفر اکنون باید در آخرین روز تعطیلات نوروزی به پیروزی برسند تا مقتدرانه به مرحله 1/8 صعود کنند.

الریان تیم خطرناکی است. بازیکنانی مثل سباستین سوریا، تاباتا و.. دارد. هرچند این بازیکنان گران قیمت خارجی در مسابقه رفت مقابل تکنیک ناب فوتبالیست های ایرانی و تدابیر تاکتیکی شفر تسلیم شدند اما استقلال فردا بازی راحتی در پیش ندارد.

هواداران استقلال در روزی که بسیاری از بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت نمی توانند آبی پوشان را همراهی کنند باید یار دوازدهم این تیم در چنین مسابقه دشواری باشند. حضور در دیگ جوشان ورزشگاه آزادی و دیدن یکصد هزار هوادار آبی پوش می تواند روی بازیکنان الریان تاثیرگذار باشد و حمایت و تشویق یکپارچه آنها یک امتیاز ویژه برای استقلال خواهد بود البته هواداران استقلال باید مراقب رفتار خود باشند و از پرتاب هرگونه مواد محترقه به میدان و پرتاب نور لیزر به چشمان بازیکنان حریف خودداری کنند زیرا خطر محرومیت استقلال از بازی های خانگی در آسیا همچنان وجود دارد. 

استقلال با پیروزی مقابل الریان صعود از مرحله گروهی را قطعی خواهد کرد و حتی ممکن است بازی آخرش مقابل الهلال تبدیل به یک بازی تشریفاتی شود. تنها مساله وضعیت تیام مهاجم ششدانگ استقلال است اگر او در خط حمله قرار بگیرد، قطعا الریان کارش سخت تر خواهد شد اما هنوز وضعیت مصدومیتش به طور کامل مشخص نیست.

دیدار استقلال و الریان

دیدار رفت دو تیم با نتیجه مساوی 2 بر 2 در قطر به پایان رسیده و در حال حاضر هر دو تیم در جدول رده بندی 6 امتیازی هستند. با توجه به اینکه الهلال مقابل العین برای اعاده حیثیت به میدان خواهد رفت، اگر اماراتی ها در این دیدار امتیاز از دست بدهند احتمال اینکه استقلال با پیروزی در مقابل الریان صدرنشینی خود را هم قطعی کند، بسیار زیاد خواهد بود.

کاروان تیم فوتبال باشگاه الریان قطر صبح امروز(یکشنبه) با 18 بازیکن تیم راهی تهران شد که اسامی باریکنان این تیم عبارت است از: عمر بارى، سعود الخاطر، محمد علاء، فییرا، موسى هارون، احمد یاسر، محمد جمعه، احمد عبدالمقصود، کومیونچ، دانیال جومو، رودریجو تاباتا، محسن متولى، سباستیان سوریا، عبدالرزاق حمدالله، عبدالرحمن الحرازى، محمد کسولا، على سند النعیمى وعبدالرحمن الکربی.

در سوی مقابل اما استقلال با بازیکنان مصدومی که دارد کار سختی مقابل نماینده قطر خواهد داشت. لئاندرو پادوانی، مهدی قائدی، محسن کریمی، سید مجید حسینی، بهنام برزای و فرشید باقری به طور قطعی به این بازی نمی رسند. وضعیت مامه بابا تیام هم برای این بازی مشخص نیست و اگر در تمرین امروز شرکت نکند بزرگ ترین غایب آبی پوشان در این دیدار خواهد بود.

دیدار استقلال و الریان

* برنامه مسابقات گروه D

استقلال ایران - الریان قطر ساعت 20:00 روز دوشنبه سیزدهم فروردین

العین امارات - الهلال عربستان ساعت 20:00 روز دوشنبه سیزدهم فروردین

* جدول گروه D

1- استقلال ایران 6 امتیاز

2- الریان قطر 6 امتیاز

3-  العین امارات 4 امتیاز

4- الهلال عربستان 2 امتیاز

اخبار رسمی باشگاه استقلال 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار