ترکیب استقلال مقابل الریان قطر

ترکیب استقلال تهران برای دیداربرگشت مقابل الریان قطر از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا 2018 اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار برگشت مقابل الریان قطر از بازی های هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی

ترکیب استقلال مقابل الریان

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر در دیدار امشب با بحران مصدومیت بازیکن همراه است. فرشید باقری، سید مجید حسینی و مامه بابا تیام بزرگ ترین مصدومان استقلال هستند. کادر فنی برای دیدار امشب ریسک بزرگی کرده و ترکیب را بدون مهاجم هدف روانه میدان خواهد کرد.

* سید مجید حسینی سنگربان استقلال در دیدار امشب است و در صدد ثبت اولین کلین شیت سال 1397.

** در خط دفاع پژمان منتظری زوج آرمین سهرابیان خواهد بود که در دیدار مقابل نفت تهران عملکرد خوبی داشت و خسرو حیدری و امید نورافکن در راست و چپ خط دفاعی به بازی گرفته می شوند.

*** در خط میانی امید ابراهیمی و روزبه چشمی در غیاب فرشید باقری وظیفه سنگینی برای مهار تاباتا بر دوش خواهند داشت. سرور جپاروف و وریا غفوری که او هم در دیدار مقابل نفت تهران عملکرد فوق العاده ای داشت دیگر هافبک های استقلال در دیدار امشب خواهند بود. زوج حیدری-غفوری و شجاعیان-نورافکن از راست و چپ می توانند شب سختی را برای مدافعان الریان رقم بزنند.

**** و اما در خط حمله فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان به کار گرفته شده اند. دو بازیکن سرعتی و تکنیکی. البته این دو در هنگامی که استقلال توپ را در اختیار نداشته باشد با اضافه شدن به خط هافبک و پرس بازیکنان میانی الریان باعث برتری عددی در مرکز میدان برای آبی پوشان خواهند شد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار