حواشی دیدار استقلال و الریان

در فاصله حدود 4 ساعت به آغاز دیدار استقلال و الریان ترافیک روانی در بیرون از مجموعه ورزشی أزادی حکمفرماست.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار دو تیم استقلال ایران و الریان قطر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

حواشی این دیدار را در زیر می خوانید:

حواشی دیدار استقلال و الریان

* با توجه به اینکه نزدیک به 6 ساعت به آغاز دیدار استقلال ایران و الریان قطر باقی مانده است، هواداران استقلال در حال رفتن به ورزشگاه آزادی هستند.

* این بازی مصادف شده با روز طبیعت و هواداران از راه‌های دور و نزدیک در اطراف ورزشگاه آزادی مستقر هستند و روز طبیعت را می‌گذرانند تا آماده بازی حساس استقلال و الریان قطر شوند.

* با توجه به اینکه نزدیک به 6 ساعت به آغاز دیدار استقلال و الریان باقی مانده است اما هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند. تعدادی در چمن‌های اطراف ورزشگاه نشسته‌اند و استراحت می‌کنند و بسیاری از هواداران هم در حال ورود به ورزشگاه هستند تا روی سکوها مستقر شوند.

* ترافیکی نیمه سنگینی در محوطه ورزشگاه آزادی وجود دارد و در حال حاضر یکی از پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی در حال پر شدن است.

* بسیاری از هواداران اعتقاد دارند استقلال این بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذارد و برای همین برای حمایت از استقلال از ساعت‌ها قبل به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

* درهای سکوهای ورزشگاه آزادی از ساعت 14 به روی هواداران باز شده است و نزدیک به هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی مستقر هستند.

* از نکات جالب توجه این است که خانواده‌های زیادی همراه با فرزندان در اطراف ورزشگاه آزادی روز طبیعت را سپری می‌کنند.

* نیروهای راهنمایی و رانندگی و انتظامی از ساعت‌ها قبل در محوطه ورزشگاه آزادی مستقر هستند تا هواداران با امنیت کامل به سمت ورزشگاه آزادی بروند.

حواشی دیدار استقلال و الریان

* تعدادی از تماشاگران استقلال هم از ساعت 12 وارد ورزشگاه آزادی شدند. حدود 7 هزار نفر از طرفداران استقلال درون مجموعه ورزشی آزادی هستند که البته این تعداد از هواداران معتقدند حوصله آنها در داخل مجموعه سر رفته و به همین دلیل به بیرون از محوطه چمن و در فضای سبز ورودی ورزشگاه مشغول استراحت هستند.

حواشی دیدار استقلال و الریان

* تعدادی از خانواده‌ها در بیرون از مجموعه ورزشی آزادی با پرچم استقلال نشسته و تعدادی هم از شهرستان‌های مختلف مثل صومعه‌سرا، نیشابور، گیلانغرب، مشهد مقدس، اصفهان و ... خود را به استادیوم آزادی رسانده‌اند.

* کاروان تیم فوتبال استقلال ساعت 18 و 15 دقیقه به سمت ورزشگاه آزادی حرکت خواهد کرد.

* در فاصله کمتر از ۲ ساعت به آغاز دیدار استقلال و الریان حدود ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

* با توجه به فرارسیدن روز طبیعت، پیش‌بینی می‌شد بعد از گذشت ساعات ابتدایی ظهر، تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند اما چنین اتفاقی نیفتاد و همچنان پشت درهای استادیوم آزادی ترافیک روانی حکمفرما است.

* اعضای تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در جلسه فنی شرکت کردند و ترکیب این تیم نیز اعلام شد. وریا غفوری در این مسابقه در پست هافبک راست در مسابقه امروز به میدان خواهد رفت ضمن آنکه تیام در ترکیب آبی‌پوشان قرار ندارد و مشخص نیست آیا در فهرست هجده نفره قرار می‌گیرد یا خیر.

* هواداران تیم استقلال در روبه‌روی جایگاه طرح موزائیکی را آماده کرده تا به محض ورود استقلال به زمین آن را به نمایش بگذارند.

* طبقه دوم ورزشگاه آزادی تقریبا خالی از جمعیت است و تقریبا حدود ۲۰۰ نفر در روبه‌روی جایگاه در این طبقه مستقر شده‌اند.

* تعدادی از بازیکنان تیم الریان مشغول فیلمبرداری و عکاسی از سکوهای آزادی شدند که این موضوع در نوع خود جالب توجه بود.

* اتوبوس تیم استقلال ساعت 18:20 وارد ورزشگاه آزادی شد.

* تیام مهاجم سنگالی تیم فوتبال استقلال در فهرست 18 نفره آبی‌پوشان قرار گرفت و با وجود اینکه این بازیکن از ناحیه هند‌استرینگ احساس درد می‌کرد در لیست استقلالی‌ها حضور د ارد تا در صورت لزوم برای دقایقی آبی‌پوشان را همراهی کند.

* هنگامی که اعضای تیم الریان در زمین چمن حضور داشتند یک بالگرد در اطراف ورزشگاه مشغول فیلمبرداری از تماشاگران بود که همین موضوع هواداران استقلال را به وجد آورد.

* هواداران تیم استقلال از طرح موزائیکی‌ که از روز گذشته آن را مهیا کرده بودند رونمایی کرده و به هنگام حضور بازیکنان الریان در زمین این طرح را به اجرا گذاشتند همچنین شعار خلیج فارس ایران بارها و بارها توسط تماشاگران استقلال در ورزشگاه طنین‌آمیز شد.

* در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار استقلال و الریان حدود ۲۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* گرهارد شرونینگر مدرس دروازه‌بانی آلمان که حدود ۱۰ روز است در ایران حضور دارد، در جایگاه ویژه قصد تماشای مسابقه دو تیم را دارد.

* ستار همدانی عضو کمیته فنی باشگاه استقلال به همراه فرزند خود به ورزشگاه آمده و قصد تماشای مسابقه دو تیم را دارد.

* محمد سیانکی گزارشگر دیدار تیم‌های استقلال و الریان قطر است، وی هنگامی که کنار زمین حضور داشت، مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت و با تعدادی از آنها عکس سلفی انداخت.

* سیدمهدی رحمتی، سیدمجید حسینی، تیام، علی قربانی، بویان، جابر انصاری و میلاد زکی‌پور نیمکت‌نشینان تیم استقلال در مسابقه امروز هستند.

* ناظر ای‌اف‌سی و همچنین تیم داوری مسابقه پیش از شروع بازی از زمین چمن و نحوه استقرار تماشاگران روی سکوها بازدید کردند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار استقلال - الریان در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. دیدار رفت در هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

 اخباررسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار