وینفرید شفر

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار مقابل الریان قطر گفت: می توانم به احترام عملکرد تیمم بایستم و تشویق کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال  در نشست خبری پیش از دیدار برگشت استقلال مقابل الریان قطر از هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* پیروزی استقلال مقابل الریان؟

می توانم به احترام عملکرد تیمم بایستیم و تشویق کنم.

ترکیب استقلال؟

ما بازی خوبی انجام دادیم، بازیکنان مصدوم و محرومی داشتیم، اما با آنالیزی که انجام دادیم، ترکیب تیم را انتخاب کردیم، فیلم بازی با الهلال را دیده بودیم و درنهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که با این ترکیب‌ها به میدان برویم. کارهایی که در تمرین انجام دادیم را به خوبی در زمین ایفا کردیم، در این مدت مرتب با کادر فنی کنار یکدیگر بودیم و جلسات مختلفی داشتیم.

* پیروزی دو گله استقلال؟

فیلم بازی‌های حریفمان را دیدیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که این بازیکنان به میدان بروند. فرشید اسماعیلی را در جلوی زمین قراردادیم تا توپ را نگه دارد، همه کارهایی که در تمرینات کرده بودیم در زمین دیدیم، از این بابت خیلی خوشحال هستم. الریان بسیار جنگنده است و به آنها تبریک می‌گویم،‌ شما شاید این سؤال را داشته باشید که چرا علی قربانی و افراد حاضر روی نیمکت بازی نکردند، باید بگویم عملکرد تیم ما عالی بود و براساس تاکتیکی که نیاز داشتیم، بازیکنان را انتخاب کردیم،‌نفرات اصلی و ذخیره عالی کار کردند، نتیجه دو بر صفر خوب است اما کافی نبود، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، از هواداران هم تشکر می‌کنم، آنها در یک روز تعطیل ملی به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند، این پیروزی برای همه هواداران استقلال بود، حالا یک نفس راحت می‌کشیم و کمی استراحت می‌کنیم، بابت عملکرد تیم خوشحال هستم، همه عوامل و بازیکنان صددرصد تلاش‌شان را کردند تا این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

* تغییر تاکتیک تیم استقلال در این بازی؟

(به شوخی گفت تست و امتحانی بود برای خبرنگاران) ما می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم و توپ را روی زمین به حرکت درمی‌آوردیم، می‌خواستیم با پاس‌های یک ضرب و دو ضرب بازی کنیم، فرشید اسماعیلی توپ را به خوبی حفظ می‌کند و قدرت عبور از بازیکن مستقیمش را دارد و پاس‌های یک‌ضرب و غافلگیرکننده‌ای را به مهاجمان می‌دهد، این مرتبه اولی بود که با این روش و سبک بازی می‌کردیم، باید از کادر فنی تشکر کنم، در این بازی می‌خواستیم بیشتر بازی را روی زمین نگه داریم تا به مهاجمان توپ برسد.

* عملکرد تاکتیکی استقلال؟

امروز فقط دو ارسال داشتیم، یکی در نیمه اول توسط حیدری و دومی توسط میلاد زکی‌پور بود، ما می‌خواهیم پاس‌های خوبی در زمین بدهیم و بازیکنان را در موقعیت‌های خوب و تک به تک قرار دهیم، از عملکرد تیم‌مان راضی هستم، آرمین سهرابیان اولین بازی آسیایی‌اش را انجام داد، وریا غفوری و سایر ملی‌پوشان با وجود پروازهایی که داشتند و شاید فکر می‌کردیم خسته هستند، عملکردشان بسیار خوب بود، از همه تیم تمجید می‌کنم، آنها خوب کار کردند، خسرو حیدری هم بسیار خوب بود و فرمانده ما در جناح راست بود. روزبه‌ چشمی هم با حرکتش باعث تشویق هواداران شد. امروز ما فقط یک بازیکن خارجی داشتیم و ده بازیکن دیگر ما مهره‌های خوب ایرانی بودند.

* چگونه ووریا غفوری و خسرو حیدری اینقدر خوب و آماده کنار هم بازی می‌کنند؟

در این مورد خیلی با هم صحبت کردیم، هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی خیلی با بازیکنان تمرین کردیم، خسرو حیدری و ووریا غفوری کنار هم عملکرد خوبی داشتند، بازیکنان جوان و باتجربه ما می‌خواهند بهتر و بهتر شوند و یاد بگیرند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار