سید رضا افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با وجود تعطیل بودن امروز هواداران حضور پررنگی در ورزشگاه داشتند که از آنها ممنونیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل الریان قطر در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران حاضر شد. در ادامه متن این گفت و گو را می خوانید:

* عیدی خوبی به هواداران دادیم

بازیکنان امروز می‌خواستند عیدی خوبی به هواداران بدهند، آنها را خوشحال کنند و راضی به‌ خانه‌های‌شان بفرستند. ما کنار تیم هستیم و از این تیم حمایت می‌کنیم. امروز برای استقلال روز خوبی بود و امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.

* تیم راه خودش را پیدا کرده است

تیم خودش را پیدا کرده و ثبات دارد و ما هم باید مراقب تیم باشیم که هستیم و اجازه ندهیم مشکلی برای تیم ایجاد شود. امروز با وجود مصدومیت برخی از بازیکنان، با جوانان و بازیکنانی که داشتیم، توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

* هواداران الریان از نتیجه گرفتن تیمشان نا امید بودند

پیروزی مقابل الریان دور از دسترس هم نبود و من قبل از بازی هم گفتم که امروز بازی را می‌بریم، چون تیم‌مان فوتبال بازی می‌کند. شما تا حالا استقلال را این‌طور ندیده بودید. هر چند باید بیشتر گل می‌زدیم، اما به همین هم قانع هستیم که بازی را مدیریت کردیم و حریف اجازه خودنمایی ندادیم. در نیمه دوم میهمانان قطری ناامید شدند و از جایگاه رفتند. آنها فهمیدند که استقلال تیمی نیست که آنها این همه هوادار در ورزشگاه آزادی آن را ببرند.

* از حضور هواداران در روز تعطیل ممنونیم

امروز با وجود اینکه تعطیل بود و مردم در مسافرت بودند، اما تماشاگران استقبال خوبی از بازی کردند که از آنها  ممنونیم. خوبی‌ای که این بازی داشت این بود که اتفاق بدی رخ نداد. در هر بازی که سال گذشته داشتیم، کلی ما را جریمه می‌کردند. امسال امیدواریم پاداش‌مان را بگیریم تا مشکلات‌مان  را حل کنیم.

* در سال جدید بدهی طلبکاران را تسویه می کنیم

اجازه بدهید یک نکته‌ای را بگویم. سال گذشته یکسری توافقات با بازیکنانی کردیم که سال‌ها از باشگاه طلبکار بودند، چون تعدادشان زیاد بود شب عید نتوانستیم با برخی از آنها تسویه‌حساب کنیم، اما الان می‌خواهیم و تلاش می‌کنیم که مشکل آنها را هم حل کنیم. نگویند که نخواستند بدهی ما را بدهند. تلاش می‌کنیم در سال جدید بودجه‌ای را اختصاص بدهیم و مشکل این عزیزان را هم حل کنیم.

* برای تمدید قرارداد با شفر شرایط خود را اعلام کردیم

دیشب جلسه‌ای سه ساعته با شفر داشتیم و تا ساعت 2 بامداد با او صحبت کردم. در این جلسه بحث‌های خوبی شد و دو طرف نشان دادند که علاقه‌مند به ادامه همکاری هستند. ما یک توانی‌ داریم و اگر درخواست‌ها بیشتر از توان ما باشد، باید فکر دیگری کنیم.

* با شفر قرارداد حداقل 2 ساله می بندیم

مبلغ را بالا نبرده است. ما مبلغ قرارداد او و دستیارانش را یکسان کردیم و رقمی را پیشنهاد دادیم و فکر می‌کنم با این رقم مشکلش حل شود و تمدید کند. من دیشب هم به شفر گفتم که روزی که ما با هم صحبت می‌کردیم، برای مدت کوتاه صحبت و توافق نکردیم، چون مربی به زمان نیاز دارد و باید این زمان را در اختیارش گذاشت. برانکو سال‌ها در پرسپولیس است و تازه نتیجه می‌گیرد و ما هم باید برای شفر این فضا را ایجاد کنیم که داریم این کار را انجام می‌دهیم. پیشنهاد من این است که حداقل دو سال دیگر باید با شفر قرارداد ببندیم.

* باشگاه تقریباً همه بازیکنان را می خواهد

تمدید قرارداد بازیکنان را هم شروع می‌کنیم. ما و بازیکنان آن‌قدر در این مدت درگیر شدیم که اصلاً فرصت نشد در این مورد صحبت کرد. بازیکنان می‌دانند که باشگاه همه‌شان را به‌نوعی می‌خواهد، مگر اینکه سرمربی بگوید که او را نمی‌خواهد. آن‌موقع باید کاری کنیم که رضایت سرمربی جلب شود.

* بازی هایمان تمام شود بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می دهیم

ما قبلاً هم گفتیم که بازی‌های‌مان تمام شود، اعلام آمادگی می‌کنیم که به تیم ملی کمک کنیم. هم بازیکنان در اختیار تیم ملی می‌گذاریم و هم قرار است نشست مشترک بین مربیان با کی‌روش برگزار شود. این تیم، تیم‌ ملی‌ کشورمان است، ما اگر به تیم ملی کمک کنیم، انگار به استقلال کمک می‌کنیم. تیم ملی هم نتیجه بگیریم به نفع فوتبال است. امیدواریم تیم ملی در روسیه نتیجه بگیرد و مردم راضی شوند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار