جعفر مختاری فر

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در حال حاضر بهترین تیم ایران هستیم و با گذشت کمی زمان بهترین تیم آسیا خواهیم شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، جعفر مختاری فر کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص نتایج اخیر این تیم و دیدار پیش رو مقابل مشکی پوشان صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* نتایج اخیر آبی پوشان؟

استقلال یک تیم بسیار خوب شده است. واقعا در یک کلام این تیم عالی است. شفر تیم را خیلی خوب می چیند و تاکتیک هایی که در نظر می گیرد عالی است. او تیم را متحول کرده است.

* مصاف استقلال با  مشکی پوشان؟

من فکر نمی کنم مشکی پوشان بتواند مشکلی برای این استقلال ایجاد کند. البته آنها برای سقوط نکردن باید ما را ببرند ولی حریف این استقلال نمی شوند. نه تنها آنها بلکه بسیاری دیگر از تیم ها هم حریف این استقلال نمی شوند. من واقعا فکر می کنم استقلال بهترین تیم حال حاضر ایران است و با اضافه شدن تیم و گذشت کمی زمان بهترین تیم آسیا هم می شود.

* صحبت پایانی؟

با حضور شفر استقلال خیلی خوب شده و دررصورتی که او بماند می تواند استقلال را بهتر هم بکند در این میان مدیریت باشگاه استقلال هم قطعا تلاشش را می کند تا شفر را راضی به تمدید قرارداد کند. چون هنوز یکسال نیست او آمده و این تاثیرات را داشته و قطعا با گذشت زمان می تواند تاثیرات بیشتری بر استقلال بگذارد و کارش را تکمیل کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار