نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اخبار مربوط به درگیری بهتاش یاورزاده با بازیکنان استقلال در اردوی این تیم قبل از دیدار مقابل الریان قطر واکنش نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در یکی دو روز گذشته صحبت‌هایی مطرح شده که بهشاد یاورزاده بازیکن پیشین استقلال در اردوی قبل از بازی برابر الریان قطر در هتل محل اقامت آبی‌پوشان حضور یافته و به دلیل حمایت از علیرضا منصوریان با بازیکنانی از جمله مهدی رحمتی و روزبه چشمی درگیر شده است و پس از این ماجرا یاورزاده توسط بازیکنان از اردوی استقلال به بیرون هدایت شده است.پ

نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد ماجرا درگیری یاورزاده با بازیکنان استقلال و همینطور شایعات پیرامون تمدید قرارداد و رقم درخواستی وینفرید شفر توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می خوانید:

* اصلا" درگیری ای در کار نبوده!

اصلا این چیزهایی که می‌گویند درست نیست. کدام درگیری؟ یاورزاده آمده بود برای بازی برابر الریان بلیت بگیرد، وقتی مهدی رحمتی، یاورزاده را دید به او گفت چرا یک سال پیش فلان مطلب را در صفحه‌ شخصی‌ات علیه من نوشتی. پس از چند دقیقه همه چیز تمام شد و رفت. حالا این وسط برخی‌ها چیزهایی می‌نویسند که اصلا واقعیت ندارد. حتما می‌گویند چاقوکشی هم شده است.

بازیکنی از استقلال در زمان حضور یاورزاده آنجا نبوده که بگویند او را بیرون کرده‌اند. دوستان خود یاورزاده و رحمتی آمدند تا همه چیز را تمام کنند. چطور پس از سه روز این خبرها را منتشر کرده‌اند؟ چرا قبل از آن خبری نبود؟ مردم به این حواشی می‌خندند.

* پای منصوریان وسط نیست!

می گویند یاورزاده به حمایت از علیرضا منصوریان چیزی گفته است!

پای منصوریان وسط نبود. آن زمان که منصوریان سرمربی استقلال بود، یاورزاده از او در صفحه شخصی‌اش پشتیبانی کرده و مطلبی نوشته بود. رحمتی به او گفت چرا این حرف‌ها را زدی و از اینجا برو، همین!

* شفر حرفی در مورد مبلغ قراردادش نزده!

عنوان شده وینفرد شفر برای تمدید قراردادش درخواست 600 هزار دلار کرده است. هر عددی که این روزها می‌نویسند، درست نیست. هواداران اصلا نگران تمدید قرارداد شفر نباشند. او قرارداد اولیه دارد که سال اول و دوم آن مشخص است. شفر پیشنهاداتی دارد که باشگاه با او در این زمینه جلساتی برگزار کرده و آن را حل خواهد کرد. برخی‌ها این وسط شلوغش می‌کنند، در صورتی که شفر هیچ حرفی در مورد مبلغ قراردادش نزده است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار