دیدار شفر و کیروش

سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال با حضور در مرکز تمرینات تیم ملی با سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، ظهر امروز وینفرید شفر سرمربی باشگاه استقلال با حضور در مرکز پک، به ملاقات کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی رفت.
در این ملاقات دوستانه، کی روش قسمتهای مختلف پک از جمله مرکز بدنسازی، استخر و سونا، اتاقهای پزشکی، اتاق آنالیز ویدئویی، اتاق کار مربیان و مراحل مختلف فعالیتهای مربیان و بازیکنان تیم ملی را به شفر معرفی کرد و در مورد آن توضیح داد که با استقبال سرمربی استقلال رو به رو شد.

سید حسین حسینی، وریا غفوری، روزبه چشمی، سید مجید حسینی، امید ابراهیمی، پژمان منتظری و داریوش شجاعیان؛ بازیکنان استقلال امروز در این مجموعه حضور داشتند و زیر نظر کادر فنی تیم ملی به تمرین ریکاوری مشغول بودند.

همچنین ساشا شفر، مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز در این جلسه حضور داشتند.

 

وینفرد شفر سرمربی باشگاه استقلال بعد از جلسه با کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی صحبت هایی با سایت رسمی این باشگاه انجام داد که در ادامه می خوانید:

* از ابتدای آمدنم به استقلال با کی روش در ارتباط بودم

من و اقای کارلوس کی روش از وقتی به استقلال آمدم با هم در ارتباط بودیم. من مربی تیم ملی در سه کشور بودم و سختی های کار ایشان را می دانم. ایشان هم به اندازه کافی با تجربه است و سالهای زیادی است که در ایران حضور دارد و از مشکلات کار من در باشگاه اطلاع دارد.

* از مدت ها قبل به دنبال ملاقات با کی روش بودم

متاسفانه برنامه کاری هر دو ما در چند هفته گذشته بسیار شلوغ بود. بعد از چند ماه که ما در حال صحبت با یکدیگر بودیم تا بتوانیم زمان مناسبی برای گفت و گوی حضوری پیدا کنیم، توانستیم امروز یک جلسه در مرکز تمرینات تیم ملی داشته باشیم. ما از مدت ها قبل به دنبال این ملاقات بودیم. این جلسه بسیار حائز اهمیت و اثر گذار است.

* استقلال هم به چیزی شبیه مرکز تمرینات تیم ملی نیاز دارد

مرکزی که ایشان برای تیم ملی در اختیار دارد، دقیقا چیزی است که یک تیم حرفه ای برای موفقیت های بین المللی نیاز دارد. این مکان می تواند یک طرح و برنامه مناسب برای باشگاه ها به ویژه باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باشد. چیزی که من دیدم در کشور های استرالیا، قطر، چین، امارات، کره جنوبی و ژاپن انجام می شود و ما نیز می توانیم در ایران داشته باشیم و همان چیزی است که باشگاه ما نیاز دارد. تا جایی که من متوجه شدم، جای تنها چیزی که در این مرکز خالی بود، یک زمین چمن اختصاصی و خوب بود. موضوعی که بسیاری از باشگاهها از جمله استقلال با آن مواجه هستند.

* برای کمک به تیم ملی با کی روش به توافق رسیدیم

ما یک جلسه طولانی با یکدیگر داشتیم و راجع به همه چیز صحبت کردیم و به توافق رسیدیم به یکدیگر کمک کنیم. ما می خواهیم موفقیت و پیشرفت فوتبال ایران را ببینیم و کی روش می خواهد کمک کند تا به اهداف خود برسیم. ایشان به ما کمک کند برای لیگ قهرمانان آسیا و ما به تیم ملی کمک کنیم برای موفقیت در جام جهانی.

* این همکاری هم به نفع باشگاه هاست و هم تیم ملی

این یک جلسه بسیار مفید بود که می تواند یک شروع خوب برای همکاری های بعدی باشد. همکاری میان مربیان باشگاهی و ملی، در نهایت به نفع هر دوطرف است.

دیدار شفر و کیروش

دیدار شفر و کیروش

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار