نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هرتیمی که نیمه اول نتیجه دلخواه را نگیرد بین دو نیمه صدای سرمربی بالا میرود و این کار طبیعی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال بعد از بازی با مشکی‌پوشان صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* شرایط این روزهای استقلال؟

خوشبختانه روز گذشته برد خوبی به دست آوردیم و توانستیم به رده دوم برگردیم. در نیمه اول شاید کمی بازیکنان در شرایط مطلوب نبودند ولی در نیمه دوم با تغییرات شفر همه چیز عوض شد و به یک برد خوب و پر گل دست پیدا کردیم.

* گفته می‌شود در بین دو نیمه در رختکن اتفاقاتی رخ داده و سرمربی تیم از بازیکنان انتقاد کرده و حتی روزبه چشمی ناراحت شده است؟

من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده اما مگر در همه تیم‌ها اینگونه نیست؟ سرمربی در رختکن بین دو نیمه باید چه بگوید؟ معلوم است به خاطر فشار بازی مربی به بازیکن بگوید از این طرف برو و یا آن طرف را ببند. اگر داد و بیدادی هم در رختکن توسط سرمربی اتفاق افتاده باشد چیز عجیبی نیست. وقتی یک تیم بد بازی می‌کند سرمربی همه چیز را به بازیکنان منتقل می‌کند و ممکن است صدایی هم بالا برود اما مشکل خاصی نیست. شاید در این بین شیطنت هم شده اما مشکلی وجود ندارد.

* اتفاقی که در بازی روز گذشته برای شجاعیان رخ داد؟

شجاعیان مشکل خاصی نداشت و امروز هم در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

به گزارش استقلال نیوز، با اعلام نصرالله عبدالهى سرپرست استقلال، آبی پوشان ۲۳ فروردين تهران را به مقصد كويت ترك خواهد كرد و بعد از رويارويی با الهلال روز ۲۸ فروردين به تهران باز خواهند گشت.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار