آرش برهانی

مهاجم پیشین استقلال گفت: با وجود مشکلاتی که پیش آمده، مدیریت باشگاه استقلال باید شرایط تمدید قرارداد شفر را مهیا کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی مهاجم پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال  در خصوص مطالباتش از استقلال و وضعیت آبی‌پوشان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر صحبت‌های زیر را انجام داد:

*  در کلاس مربیگری B شرکت می کنم

مدتی در ایران حضور نداشتم و چند روزی است به تهران برگشتم. فعلا استراحت می‌کنم اما قرار است تا چند وقت دیگر در کلاس‌های مربیگری B شرکت کنم.

* در اولین فرصت به باشگاه می روم

قرار بود قبل از سفرم به باشگاه بروم و صحبت‌هایی را انجام دهم. ولی این اتفاق نیفتاد. حالا که سال جدید آغاز شده و شرایط باشگاه هم بهتر شده در اولین فرصت نزد آقای افتخاری می‌روم تا هم کارهای مالیاتم را انجام دهم و هم تکلیف مطالباتم را یکسره کنم.

* مبلغ خاصی از باشگاه دریافت نکردم

از کل مطالباتم فقط 10 درصد گرفتم که آن را به اداره مالیات داد تا بتوانم از کشور خارج شوم. مبلغ خاصی از باشگاه دریافت نکردم.

 * اگر شفر زودتر امده بود ما جشن قهرمانی می گرفتیم

خوشبختانه استقلال هدفمند بازی می‌کند واگر شفر زودتر آمده بود مطمئنا الان ما جشن قهرمانی می‌گرفتیم.او کارش را بلد است و اگر از همان هفته اول او سرمربی بود ما الان قهرمان بودیم.

* باشگاه باید شرایط تمدید قرارداد شفر را مهیا کند

از روزی که این مربی به استقلال آمده شرایط کاملا تغییر کرده است و او کارش را بلد است و من هم شنیده‌ام ظاهرا مشکلاتی بر سر تمدید قرارداد وی وجود دارد اما به هر حال این باشگاه است که باید به هر شکل ممکن شرایط را فراهم کند تا این مربی در استقلال بماند.

* مربیان گرانتر از شفر در لیگ داریم ولی کسی از انها صحبت نمی کند

نمی‌دانم جزئیات قضیه چیست اما در هر صورت رقم قرارداد شفر نسبت به خیلی از مربیان پایین‌تر است.مثلا الان مربیانی داریم که رقم قراردادشان از شفر بیشتر است ولی صحبتی در مورد آنها نمی‌شود. استقلال اگر بخواهد یک مربی در سطح شفر هم بیاورد باید هزینه کند ولی این مربی آلمانی فضا را شناخته و با شرایط فوتبال ایران هم آشنایی دارد و فکر می‌کنم هواداران استقلال هم دوست دارند او بماند.  از آن سو هم افتخاری به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال باید از حربه‌های مدیریتی استفاده کند تا این مربی را در استقلال نگاه دارد. این دیگر جزو مسائل مدیریتی است. از طرف دیگر شفر هم استقلال را دوست دارد و فکر می‌کنم خودش به خاطر استقلال از مسائل مالی عبور کند.

* هواداران چند سال وضعیت مناسبی نداشت

در مورد استقلال مسائل زیادی وجود داشته و هواداران استقلال خودشان پیگیر امور باشگاه و تیم هستند و خوشبختانه مسائل را مو به مو رصد می‌کنند. بعد از رفتن مظلومی و تغییراتی که در استقلال به وجود آمد اتفاقاتی افتاد که ناراحت کننده بود و همین مشکلات باعث شد استقلال از کورس مدعیان فاصله بگیرد. البته نمی‌خواهم مسائل را باز کنم چون بهتر است یکسری چیزها در خانواده بماند.

* مردم سریال پایتخت را دوست دارند

در تعطیلات ایران نبودم ولی از طریق اینترنت برخی از برنامه‌های تلویزیون را دیدم. مثلا برنامه دورهمی، کودک‌شو و پایتخت را چند مرتبه تماشا کردم. 2-3 قسمت از سریال پایتخت را تماشا کردم که انصافا جالب بود که جا دارد به عوامل تولید این سریال خسته نباشید بگویم. چون مردم خیلی از این سریال نوروزی راضی بودند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار