نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شفر حرفه ای فکر می کند و از اینکه در شرایطش که تمرکزش روز بازی های مهم پیش رو است عده ای از تمدید قرارداداش صحبت می کنند عصبی می شود.

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال بعد از برتری این تیم مقابل الهلال و اتفاقاتی که در راه بازگشت در فرودگاه کویت رخ داد توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می خوانید:

* صعود به عنوان تیم اول از گروه مرگ کار آسانی نبود

خوشبختانه بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و خیلی تلاش کردند ضمن آنکه باید از همه آنها تشکر کرد. صعود به عنوان تیم اول در گروه مرگ کار راحتی نبود.

* پاداش بازیکنان پرداخت شد

مدیرعامل باشگاه روز گذشته به بازیکنان پاداش بردها را پرداخت کرد.

* باشگاه در تلاش است مطالبات بازیکنان را پرداخت کند

بازیکنان دیروز پاداش گرفتند و مطالباتشان را هم در آینده دریافت خواهند کرد. چیزی که مهم است اینکه در یک ماه آینده کار بسیار سختی داریم و همه زحمت بازیکنان در یکسال گذشته در یک ماه آینده به بار خواهد نشست. ما هم باید در جام حذفی، هم در مسابقات پایانی لیگ برتر و هم مسابقات حساس لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم و طبعاً کار سختی داریم. باشگاه هم حواسش به وضعیت بازیکنان هست و برای پرداخت مطالبات آنها تلاش خواهد کرد.

* اسپانسر پول باشگاه را پرداخت کند مطالبات بازیکنان واریز می شود

شاید برخی از بازیکنان در ذهن این موضوع را داشته باشند که اگر لیگ تمام شود مطالباتشان فراموش شود در حالیکه اینگونه نیست و باشگاه به دنبال تهیه پول برای بازیکنان است و از سوی دیگر هم قرارداد استقلال با اسپانسر به شکلی است که در یک مدت زمان معین به باشگاه پول می‌دهد. تا پول پرداخت شود بازیکنان هم مطالباتشان را می‌گیرند.

* باشگاه سعی می کند ماجرای پروپیچ را مدیریت کند

دردسر هر روز برای باشگاه است. چه بازیکنان ایرانی و چه خارجی‌ها طلبشان را می‌خواهند، باشگاه هم سعی کرده به شکلی کار را مدیریت کند و بعضی مواقع با این مشکلات هم مواجه خواهد شد.

* کاش به ذوب آهن نمی خوردیم

کاش به ذوب‌آهن نمی‌خوردیم. کاش آنها اول می‌شدند و با تیم دوم این گروه بازی می‌کردند. چون دوست ندارم نماینده ایران حذف شود اما در هر صورت تیمی که می‌خواهد بالا برود باید در مقابل همه تیم‌ها تلاش کند. 

* شفر می خواهد همه چیز آرام پیش برود و از اینکه از تمدید قرارداد حرف میزنند عصبی می شود

شفر اروپایی فکر می‌کند و حرفه‌ای است. هواداران احساسی هستند و می‌گویند "قرارداد شفر را قبل از اینکه همه چیز از دست برود، زودتر تمدید کنید". ما بازی‌های باقیمانده لیگ را داریم تا جایگاه سال گذشته را حفظ کنیم، فینال جام حذفی و همچنین دو بازی مهم لیگ قهرمانان آسیا را داریم. این یک ماه خیلی مهم است و شفر می‌خواهد تمرکزش روی تیم باشد. منظور شفر این است که همه چیز آرام پیش می‌رود و چرا یک عده مدام می‌گویند "قراردادت را تمدید کرده‌ای نه؟"، شفر روی تیم تمرکز دارد، اما عده‌ای بیرون از مجموعه شلوغ می‌کنند.

* اطرافیان که شفر می گوید را نمی شناسم

اطرافیان؟ نمی‌دانم، باید از خودش بپرسید. یک عده اعضای تیم هستند و یک عده هم اطراف تیم قرار دارند. هواداران هم دلسوز تیم هستند. شفر حرفه‌ای است و مدیریت هم می‌داند که باید قرارداد او تمدید شود، اما چرا عده‌ای شلوغ می‌کنند و می‌گویند تمدید قرارداد شفر دیر شده است؟ شفر هم این چیزها را می‌بیند و می‌خواهد این افراد ساکت باشند. شفر با استقلال نتیجه گرفته و باشگاه هم سعی در تمدید قرارداد او دارد تا هواداران راضی باشند. عده‌ای دیر یا زود نکنند، شفر و تیم برای یک ماه پیشِ‌رو تمرکز کرده‌اند.

* تمدید قرارداد شفر بستگی به فینال حذفی ندارد

برخی‌ها عنوان کردند که تمدید قرارداد شفر به نتیجه فینال جام حذفی ارتباط دارد و به همین دلیل مدام این موضوع به گوش او می‌رسید. بحث، نوع برداشت برخی‌ها از این مطلب بود.

* قرار نیست همیشه اتفاقات خوب بیفتد

ماجرای فرودگاه طبیعی بود. دیدید که وقتی می‌خواستیم به کویت برویم مجبور شدیم در عربستان فرود بیاییم. قرار نیست همیشه همه اتفاقات خوب صورت بگیرد و ممکن است بعضی مواقع مشکلاتی به وجود بیاید. 

* اما ظاهراً حسینی ناراحت نبود

به جز حسینی من و فرشید اسماعیلی و ۲ نفر دیگر از اعضای دیگر تیم هم بودیم. ماجرا مقداری پررنگ شده بود ولی آنقدرها هم حسینی ناراحت نبود. اتفاقاً او آنجا با اسماعیلی کلی بگو و بخند هم داشت. قرار بود ما با یک پرواز بزرگ به تهران برگردیم ولی اعلام کردند که هواپیما کوچکتر شده و تا جایی که می‌شد اعضای تیم را به تهران برگرداندیم بعد هم ما از طریق دوبی به تهران برگشتیم. بعضی مواقع این اتفاقات می‌افتد اما نباید زیاد به آن دامن زد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار