بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: الهلالی ها با وجود اینکه امیدی به صعود نداشتند ولی نمی خواستند شکست بخورند و تمام تلاش خود را انجام دادند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی مقابل الهلال و صعود به مرحله بعد همچمین آخرین وضعیت تیم استقلال به اظهارنظر پرداخت که مشروح آن در زیر می‌آید:

* الهلالی ها با وجود اینکه امید به صعود نداشتند ولی نمی خواستند شکست بخورند

این بازی برای ما مثل بازی رفت خیلی سخت بود. الهلال با اینکه شانسی برای صعود به مرحله بعدی نداشت، اما در همین مسابقه هم خیلی تلاش کرد تا استقلال را شکست بدهد. آنها اصلاً دوست نداشتند برابر ما بازنده باشند. با این حال بچه‌های ما خیلی تلاش کرده و باغیرت بازی کردند.

* در شرایطی صدرنشین گروه مرگ شدیم که حتی یک باخت نداشتیم

وقتی این بازی‌ها قرعه‌کشی شد خیلی‌ها عقیده داشتند که حتی استقلال شاید صعود نکند. ما در گروه مرگ قرار گرفتیم، ولی با صدرنشینی در این گروه صعود کردیم. صدرنشینی در این گروه کار بزرگی بود و این در حالی است که حتی یک شکست هم در مرحله گروهی نداشتیم. این کار بزرگ با تلاش مجموعه استقلال به دست آمد و امیدوارم این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهیم.

* باید ذوب آهن را شکست دهیم

من دوست نداشتم با ذوب‌آهن روبه‌رو شویم. این اتفاق باعث خواهد شد تا یک تیم ایرانی خیلی زود از این جام کنار برود. به‌هرحال ما با این قرعه مواجه شدیم و باید ذوب‌آهن را شکست بدهیم تا بتوانیم به مراحل بعدی برویم.

* نگاه ما مراحل پایانی لیگ قهرمانان است

نگاه ما به مراحل پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست و می‌توانیم در این جام به موفقیت برسیم. البته می‌دانیم که رقابت با تیم‌های عربی و شرقی سخت است، ولی تلاش می‌کنیم تا نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار