جواد قراب

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در پایان لیگ برتر به همه عوامل تیم خسته نباشید می گویم و امیدوارم موفقیت های استقلال در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی این باشگاه، در خصوص پایان لیگ برتر و در پیش بودن فینال جام حذفی و دیدار با ذوب آهن در آسیا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* آقای شفر انتظارات در لیگ برتر را برآورده کردند

لیگ برتر برای استقلال با رده سومی به پایان رسید و آقای شفر انتظارات را در مسابقات لیگ برتر برآورده کردند. به ایشان، کادرفنی، بازیکنان، کادر مدیریتی و تمامی دست اندرکاران باشگاه در پایان لیگ برتر خسته نباشید می گویم و امیدوارم موفقیت های استقلال در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شود.

* به دنبال قهرمانی جام حذفی و صعود به مرحله بعد در آسیا هستیم

استقلال سه مسابقه حساس پیش رو دارد و همه هواداران و کادر مدیریتی برای این سه دیدار به تیم آقای شفر اعتماد کامل دارند. در جام حذفی به دنبال قهرمانی هستیم و در لیگ قهرمانان صعود به جمع 8 تیم برتر قاره آسیا و پس از آن صعود به مراحل بالاتر را دنبال می کنیم. اتفاقی که با توجه به نمایش های درخشان استقلال در ماه های اخیر، دور از دسترس نیست.

* به وضوح یکدستی و همدلی را در تیم می بینم

استقلال در ماه های اخیر فرم خوبی از نظر فنی و بدنی دارد و پیشرفت تاکتیکی این تیم به گواه همه کارشناسان ملموس است. همچنین تیم از نظر روحی بسیار شرایط خوبی دارد و بنده در سفرهایی که در کنار تیم حضور داشتم و در تمرینات به وضوح یکدستی و همدلی را در تیم دیدم. این ویژگی می تواند در سخت ترین روزها به استقلال کمک کند و پلی برای ادامه پیشرفت تیم باشد.

* هواداران آرامش خود را حفظ کنند و شایعات را باور نکنند

هواداران استقلال امسال سنگ تمام گذاشتند. در لیگ برتر در کنار تیم بودند و در آسیا نیز که با وجود دو میزبانی در رده اول قرار گرفتند. آقای افتخاری مدیرعامل، تمامی اعضای هیات مدیره، معاونت ها و کارمندان باشگاه به دنبال پیشرفت هر چه بیشتر استقلال هستند و در این راه نباید حمایت های وزیر محترم ورزش و جوانان آقای دکتر سلطانی فر فراموش شود. همه می خواهیم تیم را به جایگاهی برسانیم که مطلوب هواداران است و در این راه به حمایت آنها نیاز داریم. از همه هواداران می خواهم که در روزهایی که برای استقلال با حاشیه و شایعه همراه است، آرامش خود را حفظ کنند و شایعات را باور نکنند تا تیم از مسیر موفقی که آغاز کرده، منحرف نشود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار